Lene HLene HBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2016-1-30

Lene H Tilmeldt: jan 2016
Emne: 1

Olympus E-450

Jeg fik for nogle år siden et Olympus E-450 kamera. Det er jo ikke helt nyt mere, men fungere fint til mit nuværende behov... Når jeg altså kan finde tilbehøret dertil...

Vi er flyttet et par gange siden jeg fik det og under sidste flytning er en del af tilbehøret blevet pist bort, det er der sikkert et sted i en flyttekasse der endnu ikke er pakket ud, men de bliver desværre heller ikke pakket ud lige foreløbig, da vi ikke er færdig med at renovere huset.

Jeg kan simpelthen ikke finde den dims (ledning) til at overføre billeder fra kameraet til computeren...

Hvor kan sådan en købes? Tænker den kan findes billigst på nettet, frem for i en fotoforretning.

Desuden er den gamle bærbare skiftet ud og det redigering/det program hvor jeg gemmer billederne, ligger på den gamle computer.

Er der nogen der også skulle ligge inde med et link til det program jeg skal bruge til download af billederne.... ?

Gå til sidste svar »

Svar til: Olympus E-450

Svar til: Olympus E-450

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...