QueensDelightQueensDelightBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2016-12-18

QueensDelight Tilmeldt: jan 2013
Emne: 1

Sony A5100, vlogging kamera

Hej alle

Jeg elsker at filme min dagligdag, men er ikke ligefrem en vlogger, men kameraene de bruger er fantastiske, jeg har set en del youtube're, og fundet frem til hvilke de bruger og jeg har set en del bruger Canon G7x. Jeg er vild med Canon og har selv en Canon spejlrefleks, men det er lidt tungt at gå rundt med til daglig, så jeg tager det faktisk kun med når jeg ved at jeg har brug de ekstra muligheder det giver mig, ellers tager jeg faktisk min Samsung Galaxy med som tager fantastiske billeder, og kan filme i 4k hvis jeg ville det.

Nå men for at komme frem til mit spørgsmål, er der nogen der kender eller har et Sony A5100, så vil jeg meget gerne høre fra jer, hvad I selv syne som det. I må meget gerne komme med andre forslag til et godt kompakt kamera, der skal bare være flip skærm så jeg kan se og filme mig selv samtidig. Hvis der er et i samme prisrække som Sony A5100, som er bedre eller nyere er det også helt fint. Lidt over er også ok.

På forhånd tak

Svar til: Sony A5100, vlogging kamera

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...