Der er sådan et ikon, hvor du kan se et plaster og en cirkel (Kan ikke huske hvad den hedder)Den kan du bruge til det
Det ved jeg godt Men nu spørger jeg dig hvordan DU gør
Jeg bruger bare denZoomer godt ind på de forskellige urenheder så en "bums" eller hvad der nu er af gangen, og laver den så den passer rundt om og trykker
jeg bruger samme princip som her: http://foto.kikastudios.dk/bortredigering-af-skidt.html
Syntes bare at det der ser underligt ud Kristian
hvad mener du?
Altså, det forskelligt hvordan jeg gør, men normalt fjerner jeg først bumser og generelt store ujævnheder. Efter bruger jeg normalt et lag af blur og fjerner det som ikke skal blive rengjort.Men jeg gør det dog ikke så meget så det ligner marcipan hud
jeg bruger enten spot healing brush tool, eller path tool - men brydes bedst om path tool, selvom det tager LIDT længere tid Find ud af hvad du synes bedst om
Tak i andre Kristian, jeg syntes bare ikke at der ser rigtigt ud. Uprofessionelt hvis du forstår?
hmm... Det er samme princip professionelle fotografer bruger til at bortredigere fx bumser i huden...
retter lige kristian - NOGLE! professionelle fotografer Langt fra alle Jeg har oftes set path tool hos de profesionelle
tak