Mielle RMielle RBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-10-17

Mielle R Tilmeldt: jan 2013
Emner: 5
Svar: 24
Fotoserier: 1

Photoshop

Hej foto glade mennesker! Nu er det sådan at jeg gerne ville have prøve versionen af Photoshop CS6, men jeg kan ikke finde den inden på Adobe's siden? jeg kan kun finde Photoshop CC er det bare en udvidet udgave? og kan man ikke få photoshop CS6 mere nårh der er lavet en ny version? håber der er nogle der kan hjælpe mig!

Gå til sidste svar »

Svar til: Photoshop

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

De har lavet helt om på hvordan det fungere. Det nye CC er blevet på abonement, i stedet for at man bare køber programmet. Det er sikkert for at sikre Photoshop bedre imod pirat kopier. Umiddelbart er der ikke den store forskel på CS6 og CC endnu.
    Jeg ved ikke om man kan hente en demo af PS CC, men hvis det er første gange du skal lege med PS, så kan det godt virke meget uoverskueligt. Men hvis man lære det rigtig godt at kende, har man næsten uendelige muligheder, inden for billedredigering

• Mielle R Tilmeldt: jan 2013
    5 år siden

Jeg har leget lidt med det før på min gamle computer, så jeg kender en smule til det er det så sådan at man betaler et beløb hver måned og så når hele beløbet er betalt "ejer" man det??

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

Man lejer det, så det er en fast månedlig betaling. Man kommer aldrig til at eje det. Det positive er så at man altid har den nyeste vers.
    Hvis du vil købe det, så er det nok Photoshop Elements du skal kigge efter. Der køber man programmet, og har en stor del af funktionerne fra Photoshop CS6/CC. Du kan læse mere om det på Adobes hjemmeside

• Mielle R Tilmeldt: jan 2013
    5 år siden

Øv xD jeg har også prøvet element, det er ikke noget jeg gider men tusind tak for svaret!

Svar til: Photoshop

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...