Kristian KKristian KBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-2-18

Kristian K Tilmeldt: feb 2013
Emne: 1
Svar: 1

Vidvinkel objektiv

Hej folkens, jeg skal have købt mig et vidvinkel objektiv til mit Canon eos 600D, men dem jeg har kigget på ligger mellem 3000-8000 kr, kan man virkelig ikke få det billigere?

Gå til sidste svar »

Svar til: Vidvinkel objektiv

• Lennard A Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 167
    Fotoserier: 6
    8 år siden

Tror Samyang har en der er en smule billigere. (men tag ikke fejl, den er ret god) ellers er det korte svar Nej de findes ikke billigere hvis det skal fungere ordentligt.

• Kristian P Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 3
    Svar: 27
    Fotoserier: 2
    Videoer: 1
    8 år siden

Jeg købte en Canon EF-S 10-22mm til 3500,- brugt, og har aldrig fortrudt det... Man kan sagtens få andre billige mærker, men min erfaring er at de ikke leverer et lige så godt resultat som Canon's gør...

• Flemming F Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 3
    Fotoserier: 1
    8 år siden

Samyang har en rigtig go 14 mm´er. Jeg har selv en 35 mm´er men den er uden autofuks. Det gør det nu ikke mindre sjovt at ta billeder. Så vil jeg anbefale dig at se på Tamrons 17 - 50 mm 2,8´er. ..Den er i tests fundet fuld på højde med Canons langt dyrere modeller, som typisk ligger i det prisleje, du nævner.

• Lennard A Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 167
    Fotoserier: 6
    8 år siden

Tamrons 17-50 f2,8 er KONGE har ikke selv haft den, men har fået lov at prøve den på min D300 og den var MEGET tæt på at præstere som min noget dyrere 17-55 f2,8 Nikon. Så klart et godt valg hvis valget falder der

Svar til: Vidvinkel objektiv

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...