Kristian PKristian PBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-3-16

Kristian P Tilmeldt: jan 2013
Emner: 3
Svar: 27
Fotoserier: 2
Videoer: 1

Trådløs flashfotografering med dyr

Hej, jeg har lavet en lille video om hvordan man kan bruge trådløs flash sammen med fotografering af heste hvis det interesser nogen

http://foto.kikastudios.dk/tradlos-flashfotografering-med-dyr.html

Gå til sidste svar »

Svar til: Trådløs flashfotografering med dyr

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoalbum: 1
    7 år siden

Vi mangler igen en like/enig knap til startindlægget.

Super god video. Og så elsker jeg dine fine illustrationer med blitz, hest, hjælper og kamera
    Jeg har kun et lille bitte kritikpunkt: Din fotograf måtte godt have holdt kameraet lidt mere stille nogle steder. Men den kan jo smutte når det er håndholdt

• Kristian P Tilmeldt: jan 2013
    7 år siden

Tak
    Det med lidt bedre kameraføring er jeg godt klar over, men det var bare en "tilskuer" jeg fik til at filme for mig fordi det er svært at gøre begge ting samtidigt Næste gang bruger jeg nok stativ

• Nanna J Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 16
    7 år siden

Fed video. Glæder mig til mange flere af dem

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    7 år siden

Hvis det bare er en tilfældig tilskuer der har filmet, så synes jeg alligevel du har været ret heldig. Det kunne have været meget værre.

Lige som Nanna J, så ser jeg også frem til flere videoer. Du forklarer godt, og det er nogle kreative teknikker du kommer ind på. Jeg glæder mig specielt til at se dine videoer med fotografering i ridehal og valg af kamera. Ikke fordi mit behov er voldsomt stort, men mere fordi det er nemmere at smide en god video ind i en debat/spørgsmål end skal til at forsøge at forklare igen (igen, igen, igen....)

• Kristian P Tilmeldt: jan 2013
    7 år siden

hehe tak skal du have, og btw så er det også en af grundene til at jeg laver dem, jeg tager fat på nogle af de emner som er oppe at vende oftest.

• »Lady Blacksheep« Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 5
    Svar: 33
    Fotoserier: 7
    Fotoalbum: 2
    7 år siden

Fedt! Tak

• Mille Tilmeldt: mar 2013
    Svar: 22
    Fotoserier: 3
    7 år siden

super video :o)

Svar til: Trådløs flashfotografering med dyr

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...