Kristian PKristian PBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-2-25

Kristian P Tilmeldt: jan 2013
Emner: 3
Svar: 27
Fotoserier: 2
Videoer: 1

Nyt guide website

Hej alle sammen

Jeg har før lavet er par guides til hvordan man gjorde dit og dat i Photoshop og med kameraet og jeg er blevet lidt bidt af det og har derfor oprettet et website med de guides jeg har lavet indtil videre.

http://foto.kikastudios.dk

Hvad syntes i?

Hvis i har nogle forslag til nogle emner i gerne vil have at jeg tager op så skriv endelig.

Gå til sidste svar »

Svar til: Nyt guide website

• Dennis S Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 2
    8 år siden

super. dejligt for os nybegyndere, Photoshop er nemlig lidt af en mundfuld at komme igang med.

• KBS Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 17
    Fotoserier: 4
    8 år siden

Umiddelbart en rigtig fin side! Fin og overskuelig. Let at finde rundt uden noget sjip, sjap der forvirre Jeg har ikke lige set videoerne da jeg er i skole..

Dog må jeg sige et par ting, da jeg er uddannet webintegrator.. Den store brødtekst på forsiden.. Please sæt str ned! ;o) Evt gør menu punkterne en enkelt str større eller bold.

PS. Glæder mig til den guide af fotografering i ridehal. Min veninde vil nemlig gerne ha' taget billeder af hendes hest og det gik bare slet ikke sidste gang jeg forsøgte mig, hehe.

• Kristian P Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 3
    Svar: 27
    Videoer: 1
    8 år siden

Tak for tippet, jeg gør lige noget ved det

Svar til: Nyt guide website

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...