LauLauBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-2-28

Lau Tilmeldt: feb 2013
Emner: 10
Svar: 165
Fotoserier: 20
Fotoalbum: 1

Vil lige dele med jer.

Var lige på en lille fototur her til aften. Der var rigtig stjerneklart, og månen var ikke stået op endnu. Her er der lige et billede, som jeg lige har brugt 3 minutter på at justere i Lightroom. Der kommer flere i en serie, en af de nærmeste dage.
Blev bare så positivt overrasket, at jeg lige vil smide det ind.

Ingen ekstra belysning, eller triks. Det er 98% som et er kommet ud af kameraet.

Exif data:
30 Sek.
F/2,8
ISO 800
17mm

Gå til sidste svar »

Svar til: Vil lige dele med jer.

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoserier: 2
    6 år siden

Wauw, flot billede!

Sådan noget kunne jeg også tænke mig at eksperimentere med en gang. En gang når jeg lige vil uden for med et kamera på den tid af dagen. Dejligt at du lige smed exif data med herind

• KBS Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 17
    Fotoserier: 4
    6 år siden

Rigtig fedt og flot billede billede! Dog kan jeg ikke helt finde ud af om jeg synes ledningerne er i vejen eller om de gør noget fed for billeder.. hmm :o)

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    6 år siden

Jeg er glad for i kan li det. Det med kablerne der løber gennem billedet, var lidt et valg mellem komposition eller et mere rent billede. Jeg syntes at kompositionen var vigtigst.
    Jeg har lagt en serie op med flere stjerne billeder, hvis i skulle ha lyst til at se dem.

Svar til: Vil lige dele med jer.

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...