Martin SMartin SBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2014-2-10

Martin S Tilmeldt: dec 2013
Emner: 2
Svar: 9

Fotografering af byen om natten

Hej,
Jeg er rimelig nybegynder mht. At tage billeder om natten, men i næste uge drager jeg en tur til København, og vil gerne ud og skyde nogle billeder i natten.

Vil gerne høre hvad I vil anbefale, af indstillinger for at få bedst mulige resultat?

Kameraet er et Canon EOS 600D med standard 18-55 objektiv, samt et Tamron 70-300 objektiv, derudover hiver jeg selvfølgelig et stativ med rundt. Nu er jeg oprindeligt københavner men har ikke været vant til at se byen fra en vinkel, hvor man tænker "her kan jeg få et fedt skud" så hvis I har idéer til nogle fede steder, hører jeg gerne fra jer

Gå til sidste svar »

Svar til: Fotografering af byen om natten

• Martin S Tilmeldt: dec 2013
    5 år siden

Fedt tak, det prøver jeg lige

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

Du kan prøve dig frem i AV program, hvor du kan justere din blænde og få en passende lukketid, og så indstille de værdier i M (Manuel program) Og så tager du bare billeder, og juster dine start værdier så du få det billede du ønsker. Start med ISO 100, og hæv den kun hvis det er absolut nødvendig, for at undgå så meget støj i billederne som muligt. Har selv tage aften/nat billeder i Kbh, og der er mange spændene steder. Held og lykke, og god tur

• Martin S Tilmeldt: dec 2013
    5 år siden

Super, jeg prøver mig frem. Jo tak håber også på at få en fed tur:)

Svar til: Fotografering af byen om natten

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...