Rúna BRúna BBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2015-6-15

Rúna B Tilmeldt: jun 2015
Emne: 1

Indstillninger, Dyr i bevægelse.

Goddag.
Jeg er lidt af en hobby fotograf, og tager primært portræt billeder af dyr ude i naturen. Denne sommer har jeg fået specielt mange bestillinger af folk som ønsker, at jeg skal fotografere heste. Der er også en speciel bestilling af hest i bevægelse, men det er her jeg lidt løber ind i muren.
Nogle gange lykkes det mig perfekt at få et pletskud af både hunde og heste i bevægelse, men det hører desværre til sjældenheden.
Grunden er ganske enkel, at jeg aldrig har sat mig 100% ind i hvordan jeg skal indstille kameraet, da jeg ikke rigtig har haft brug for det.

Så, er der en eller anden som kan hjælpe mig lidt på vej, og sige hvordan jeg skal indstille mit kamera ?
Jeg har et Olympus E-510 og mange forskellige objektiver og blitz til.
Der er højst sandsynligvis lyst og sol mens jeg fotograferer de heste.

På forhånd tak!

Gå til sidste svar »

Svar til: Indstillninger, Dyr i bevægelse.

• Tanja R Tilmeldt: maj 2015
    Emne: 1
    Svar: 1
    3 år siden

Jeg instiller mit Nikon kamera på sport, det plejer at fange bevægelser, ellers kig hved shutterspeed på dette billede, det er til canon camera men tænker du kan gå ind i indstillingerne også ??

• Danny V Tilmeldt: jan 2017
    Svar: 2
    1 år siden

Halløj

Du har sikkert fundet ud af at bruge dit kamera nu eller hvordan går det med at tage billeder af ting i bevægelse?

Svar til: Indstillninger, Dyr i bevægelse.

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...