HønenHønenBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-2-21

Hønen Tilmeldt: jan 2013
Emner: 9
Svar: 124
Fotoserier: 2
Fotoalbum: 1

Briller og søger

Halløj folkens

Jeg kom lige til at tænke på noget i forbindelse med et andet emne. Jeg kan ikke være den eneste brillebruger herinde som tager billeder med et spejlrefleks. Jeg har dog ikke så stor en styrke (-0,75 ved sidste test) så jeg har ikke altid mine briller på. Det er mest i skolen og foran fjernsynet. Derfor er min søger også indstillet så dens dioptri passer til mit syn.
Men når det så sker at jeg har briller på, så går det helt i fisk for mig. For det første, så passer søgerens indstilling ikke mere og den tager en forfærdelig tid at indstille. Og for det andet, så kan jeg slet ikke se gennem søgeren for mine briller, jeg synes det er i vejen.
Derfor tager jeg dem helst af. Men så står jeg tit der, udenfor, og ikke har noget sted at gøre af mine briller. Så når jeg har briller på, så ænder jeg tit med at bruge LCD-skærmen.
Jeg lyder godt nok forvirret

Hvad gør I med briller? Beholder dem på eller tager dem af? Hvad gør I i det hele taget af dem?

Gå til sidste svar »

Svar til: Briller og søger

• Kristian P Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 3
    Svar: 27
    Videoer: 1
    8 år siden

Jeg syntes det hele blev for bøvlet og bruger nu kontaktlinser

• Atli Foto Tilmeldt: dec 2012
    Emner: 6
    Svar: 43
    Fotoserier: 4
    Fotoalbum: 3
    8 år siden

Jeg bruger også kontaktlinser

• Paul Erik A Tilmeldt: feb 2013
    Emne: 1
    Svar: 10
    Fotoserier: 1
    8 år siden

Bruger altid briller og syntes sjældent der er problemer.. Ok jeg bruger ofte skærmen som søger også auto focus.. Er det nemmeste når der skal tages billede af div hop på snowboard/ski .. Spray n pray

• CBJ-Christina Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 12
    Fotoserier: 3
    8 år siden

jeg tager brillerne af, det synes jeg er lettest

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    8 år siden

Nogle gange ville jeg ønske at jeg kunne bruge kontaktlinser, men jeg kan simpelthen ikke ha' at der kommer noget tæt på øjet. Af samme grund bruger jeg heller ikke mascara/eyeliner.

Har jeg briller på, så bruger jeg tit samme teknik som Jette N, men det er som om mine stænger er for korte til at holde sig fast i håret. Så jeg har faktisk også overvejet sådan en snor.

• Kristian P Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 3
    Svar: 27
    Videoer: 1
    8 år siden

Jeg hade også problemet med bare tanken om at der skulle noget ind på mit øje, jeg kunne slet ikke have det, men det var slet ikke så slemt da jeg prøvede det
    (man kan prøve at have kontaktlinser i gratis hos sin optiker, just saying )

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    8 år siden

Det må jeg hellere sætte på listen over ting jeg skal prøve engang. Jeg skal bare lige finde en ny optiker først

Svar til: Briller og søger

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...