LauLauBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-4-3

Lau Tilmeldt: feb 2013
Emner: 10
Svar: 165
Fotoserier: 20
Fotoalbum: 1

Solnedgang

Var en tur ved Juelsø, der strækker sig fra Ry, mod Silkeborg. Der hvor Himmelbjerget også ligger. Ville bare lige dele lidt med jer, ind til jeg får lavet nok til en serie

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=429266167164206&set=a.307376756019815.68806.307370889353735&type=1&theater

Gå til sidste svar »

Svar til: Solnedgang

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 14
    Svar: 266
    Fotoserier: 25
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 1
    6 år siden

Dine billeder er og bliver fantastiske!
    Det er utroligt alle de dejlige farver du får frem!
    Lavede du også HDR i dag?

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    6 år siden

Ja, nu du spørger, så er her et lille sneak peak. Har for første gang brugt en ny måde at behandle HDR, på dette billede.

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 14
    Svar: 266
    Fotoserier: 25
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 1
    6 år siden

Det ser godt ud, men man kan godt se der er knap så meget HDR over det som der er på de andre du har lavet
    Jeg må altså også snart få det prøvet

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoserier: 2
    6 år siden

Flot billede. Der er lidt magi over det. Jeg synes specielt at det brud der er på overfladen af vandet tilføjer en stor del til billedet.

Det eneste jeg er "skuffet" over, er at jeg havde forventet at se Møgelø nu det var et billede af Julsø. Men Julsø er jo stor, så jeg satte nok næsen for højt op

Edit: Nu kikkede jeg lidt på din side. Møgelø er da med, i hvert fald på et af billederne, den var bare ikke så tydelig. Jeg ved ikke om man kan fornemme, at jeg har en vis forkærlighed for den smukke ø.

6 år siden

Var også lige ude og lege torsdag aften, det kom der også et par sjove billeder ud af. Skal bare lige ha strikket en serie sammen, er bare ikke så meget hjemme i de jet dage

6 år siden

Det er vel ikke mere no go end man gør det til. Jeg syntes nu du er sluppet ret godt fra det med din hund, selv om du nok kunne opnå samme effekt uden at HDR behandle på det motiv der

Svar til: Solnedgang

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...