Morten SMorten SBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-4-6

Morten S Tilmeldt: feb 2013
Emner: 2
Svar: 23
Fotoserier: 3

Blive stemt ind?

Er jeg den eneste som undre mig over det kan tage dage at få stemt sin fotoserie ind?
Morten

Gå til sidste svar »

Svar til: Blive stemt ind?

• Laura M Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 4
    6 år siden

Ja, det kan tage enormt lang tid, fordi der ikke er så mange herinde endnu, til at stemme folk ind så hurtigt

• Morten S Tilmeldt: feb 2013
    6 år siden

Er der nogen der har en ide om hvor mange der er, for jeg syntes da der er nok :-D?

• »Lady Blacksheep« Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 5
    Svar: 33
    Fotoserier: 7
    Fotoalbum: 2
    Videoer: 1
    6 år siden

Sådan er det tit med de nye gallerier. Det tager lidt tid at komme igang. Men altså det kræver jo også at alle os brugere gør en indsats at få det til at køre godt

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 14
    Svar: 266
    Fotoserier: 25
    Fotoalbum: 3
    6 år siden

Syntes også det er begyndt at tage lang tid igen! Der var en overgang hvor det gik okay med at komme ind, men det er godt nok gået ned igen! Kan se at der er rigtig mange der kun mangler meget få stemmer, så folk må lige til at hanke lidt op igen

6 år siden

Ja, det gik nemlig super hurtigt i starten, og så er det gået lidt ned af bakke igen

• Simone H Tilmeldt: dec 2012
    Emner: 6
    Svar: 77
    6 år siden

1172 brugere og man kan ikke blive stemt ind
    Der er noget der ikke helt stemmer her

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    Fotoalbum: 1
    6 år siden

Ja flotte tal er det da, men hvor mange har så været logget ind inden for den sidste måned? Den sidste uge?

Jeg stemmer kun de gallerier ind der er noget ved! Så når folk opretter nogle lidt småkedelige snapshots, der burde ligge i et album. Ja så har jeg lyst til at stemme dem ud, men samtidig ved jeg at jeg så burde skrive en begrundelse, det kan jeg ikke helt altid overkomme, og så lader jeg dem bare ligge.
    Samtidig er jeg også klar over at folk brokker sig når de bliver stemt ud "For mine billeder var da skarpe". Ja flot, men det betyder jo ikke de er gode! :O

Måske man bare skal være ligeglad og stemme noget mere ud?

(ikke at jeg kun stemmer ud, stemmer også mange ind )

6 år siden

Nu er det jo ikke alle brugere der er så aktive herinde endnu, men vi mere aktive vi er herinde, jo mere attraktivt bliver det for andre at være aktive herinde også.
    Så ud og smid nogle bedømmelser og kommentarer på fotoserier, lav nogle forum emner osv.

6 år siden

Det måske bare med at komme i gang!!

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 14
    Svar: 266
    Fotoserier: 25
    Fotoalbum: 3
    6 år siden

Ja, og få udfordrert hianden, og skrevet nogle gode kommentar i stedet for bare det korte "Gode billeder"

6 år siden

Nemlig

6 år siden

Hm, jeg vil gøre et forsøg !

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    6 år siden

Jeg tror at den største grund til det kan tage lang tid at få stemt nogle serier ind, er fordi at folk efterhånden er bange for at afvise serier. Så når der heller ikke er nogen der mener at serien er en gode stemme værdig, så bliver den hængene.
    Nu har der været et par emner om hvorfor folk afviser fotoserier, og hvorfor folk ingen begrundelse giver. Det har nok desværre haft den effekt at folk kun stemmer serier ind hvis de kan li dem, men ikke afviser. Det er mit gæt på problemet.
    Løsningen på problemet er en tidsgrænse for indstemning, f.eks. en uge. Derefter bliver serien automatisk afvist. Så kan folk her inde også have god samvittighed over at de ikke har stemt serien ud.

6 år siden

Det lyder sku som et godt forslag!

Svar til: Blive stemt ind?

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...