IceWarriorIceWarriorBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-4-27

IceWarrior Tilmeldt: feb 2013
Emne: 1
Svar: 5

Canon EOS 60D

Hej.

Jeg skal opgradere mit gamle Sony kamera til et Canon. Har overvejet at købe Canon EOS 60D. Nogen der har god erfaring med det? Eller ideer til andre kamera der ville være gode til mig?

Vil gerne tage model billeder og billeder af heste og katte i bevægelse, hvor det bare skal stå vildt klart. Det er problemet ved det kamera jeg har nu. Det har et meget lille område som er klart. Resten bliver mere eller mindre sløret når der først er bevægelse..

Håber vi kan hjælpe?

Gå til sidste svar »

Svar til: Canon EOS 60D

• ***Rene*** Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 113
    Fotoserier: 5
    6 år siden

Alle spejlreflekskameraer kan tage skarpe billeder, det handler om indstillingerne.

Om det så skal være canon,nikon,sony eller 4, det kan så blive en anden diskussion

• Daniel J Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 4
    6 år siden

jeg tager billeder med et 60D super lækkert kamera men husk at objektivet har meget at sige

• IceWarrior Tilmeldt: feb 2013
    6 år siden

I know..
    Mit Sony er bare ikke spejlreflekskamera.. Så har aldrig haft spejlreflekskamera..

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    6 år siden

Der kommer et 70D inden længe. Tror måske det er vær at vente på.

6 år siden

Venter også.. Men har prøvet at se hvilken der var bedst på en hjemmeside og den virkede ikke specielt meget bedre..?:/

6 år siden

7d og 60d er så 2 forskellige prisklasser.....

Hvis spec´s passer på den nye 7dII, så ser det rigtig spændene ud, men tror så heller ikke den ryger meget under 12.000 fra nyt af

6 år siden

Nej.. Og 12.000 det er måske lige lidt meget da jeg bare gerne vil have en opgradering og nok kommer til at ville have det igen om et par år.. :/

6 år siden

Rene, hvis du hentyder til mit indlæg, så skriver jeg 70D ikke 7D. 70D er efterfølgeren til 60D, og den kommer med en ny sensor, og ny processor, så den kan godt være hver at vente på, om ikke andet så for at se hvad den kommer til at koste.

6 år siden

Er totalt forvirret..??

6 år siden

Sorry Lau, ja jeg havde læst det som 7d.

6 år siden

Det ligner også hinanden, hvis man læser det hurtigt.

Er ked af at forvirre dig. Går ud fra det er den snak om 7D og 70D, det handler om.

Hvis du helt glemmer at du har læst noget om 7D og prisen på 12000, og så læser her fra og ned

Canon udkommer med en ny model i serien som 60D er i. Det kommer til at hedde 70D. Det kommer med en nyudviklet sensor, og en ny processor, hvilket gør det bedre til at håndtere ISO støj bla.
    Hvis det var mig der kiggede på et 60D lige nu, ville jeg lige vente, og se hvad det kommende 70D kommer til at koste, og se nogle samligninger mellem 70D og 60D. Før jeg tager den endelige beslutning.

Håber det er lidt mindre forvirrende nu

6 år siden

Nååårh... Mange tak! Det gør jeg så

• BIMMER Tilmeldt: mar 2013
    Svar: 2
    6 år siden

Canon 650D kanon kamera selv med den alm 135mm standard linse du kan købe med. Tager knivskarpe billeder og du får rigtigt meget lys ind 25.600iso og en pris på omkring 7500kr i elgiganten med dit behov vil jeg tro at at enten 700D eller 650D vil være lige dig. Har prøvet 650D og knivskarp billeder og tager lyn hurtigt. Perfekt kamera

6 år siden

Iso 25.600 lyder altid super godt, men sjældent det er brugbart, medmindre det lige er dronningen man fanger et sted som eneste fotograf...

Svar til: Canon EOS 60D

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...