Lykke HLykke HBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-5-25

Lykke H Tilmeldt: jan 2013
Emner: 8
Svar: 30
Fotoserier: 3
Fotoalbum: 2

Konstruktiv kritik ønskes...

Jeg sidder og forsøger at få et galleri ind, og det går ikke så forfærdelig godt. Det er blevet stemt ud 3 gange nu, og nu forsøger jeg for 4. gang.

1. gang fik jeg en kommentar, at det ene billede ikke var lækkert (en slange der spiste), så det skiftede jeg ud.

2. gang fik jeg ingen kommentarer, trods jeg i galleriet bad om dem.

3. gang fik jeg heller ingen kommentarer, så nu har jeg skiftet alle undtagen ét ud, og lavet et andet galleri - Og nu har jeg allerede scoret min første udstemme.

Jeg synes det er plat at folk ikke har hår nok på brystet til at komme med en forklaring, når der nu bliver bedt om en (ville gøre det noget nemmere at komme ind, hvis man vidste hvad der gjorde at det blev afvist), så nu spørger jeg herinde.

Hvad gør at jeg ikke kan få disse billeder ind?
http://foto.bazoom.com/dk/fotoalbum/off-topic/499-ild
(Har lavet et midlertidigt album til denne tråd)

Gå til sidste svar »

Svar til: Konstruktiv kritik ønskes...

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 1
    7 år siden

Billede 1 er flot, men ud over spillet i ilden (som altid er fascinerende) er der ikke meget i det.. Kunne sikkert bruges til noget redigering og klippes ind

Billederne af stearin lysene er så kedelige som de kan være! Hvis ikke levende lys er i en kontekst er der virkelig ikke meget ved dem. Se bare, en lige flamme, og lidt hvidt lys! Ikke så spændende

Din collage er der et eller andet ved.. Er ikke sikker på om det er godt eller skidt, så du skal i hvert fald intet skidt høre for det!

Og det sidste er lidt som det første.. Og så har jeg vist været alle billeder igennem!

Hvis ikke det giver mening uddyber jeg gerne!

• Lennard A Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 167
    Fotoserier: 6
    7 år siden

Jeg er enig med Sjums, dog finder jeg intet spændende i nogle af billederne, da flammerne ikke står i kontakts til noget. De er for mig meget kedelige uden noget budskab, og uden tanke bag.
    Alle billeder der virker som snapshot fordi man lige ville have et album.
    Tænk over dine billeder, så er jeg overbevist om det nok skal gå hurtigt at få nogle ind.

• Lykke H Tilmeldt: jan 2013
    7 år siden

Så billeder kan kun komme ind hvis man finder dem spændende?
    Sammenlignet med de andre gallerier, synes jeg det er en spøjs holdning, for i så fald er der da mange af de heste og hunde jeg ikke skulle have lukket ind, da selve dyret som sådan ikke har sagt mig noget, men billederne har overholdt kravene. Jeg troede det var dét der galte?

Jeg har lagt tanker bag billederne, de er beskåret og redigeret. Jeg har netop valgt kun at tage de få, da det ellers hurtigt ville blive for ensformigt, så valgte dem der sagde mig mest. Det er 6 billeder ud af 201 og så de to af stearinlysene, da jeg selv personligt synes godt om disse.

Jeg har ikke haft mit kamera i lang tid, og er kun ved øve-fasen, synes det er øv, at der ikke kan være plads til os også?

• Lennard A Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 167
    Fotoserier: 6
    7 år siden

Du ville have at vide hvorfor, og det har været min begrundelse, er enig med dig at der er mange andre albummer som ikke burde være her, og jeg mener også der er plads til alle, men forventer også man tænker lidt over det man smider op.

En af grundende jeg sjældent gider at give kritik til folk er at de tager det personligt, også selvom det er givet konstruktivt, og så kommer der et hylekor af rang om hvordan og hvorledes.
    Hvis kritikken er kontruktiv, så tag den til dig og lær af den, og mener man det er noget juks der skrives, så træk på skulderen og tænk på at du ved bedre.

• ***Rene*** Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 113
    Fotoserier: 5
    7 år siden

I bund og grund må man jo acceptere de afslag der kommer, samt begrundelser, nøjagtigt som stemmer på ens fotoserier.

Derfor er der jo også muligheden for at lave et album.

Måske det er nemmere at komme ind på de andre gallerier, fordi det jo enten er hund/kat/bil eller noget 4

7 år siden

Lennard A
    Ja, jeg bad om konstruktiv kritik, og jeg tager den skam også til mig, men derfor kan man vel godt debattere sit eget syn.

Jeg skrev netop i galleriet, at jeg ønskede konstruktiv kritik, altså kan jeg godt tåle det. Det er ikke nemt at vide hvad man kan gøre bedre, når man selv er tilfreds, og ingen siger noget.
    Som jeg skrev, så har jeg jo netop gjort noget ud af billederne, og derved ser jeg dem ikke selv som "intetsigende", hvilket er hvorfor jeg er uforstående. Men tydeligvis er der tale om en smagssag.

7 år siden

***Rene***
    Én ting er at acceptere, men derfor kan man godt være uforstående overfor det.

• ***Rene*** Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 113
    Fotoserier: 5
    7 år siden

På mig virker det bare som om du ikke vil acceptere det, eftersom der er 2 tråde om stort set samme emne......

Bliver serien afvist flere gange, så er der vel ingen grund til at prøve at blive ved med at få den ind ?

Synes det er lidt ærgerligt man smider " jeg er helt ny og er der ikke plads til mig "kortet"

• PhotoByChristensen Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 21
    Svar: 32
    Fotoserier: 4
    Fotoalbum: 8
    Videoer: 1
    7 år siden

Fine billeder, forstår det heller ikke.. Har set andre gallerier med dårligere billeder. Havde selv samme problem i starten, Efter min mening synes jeg da ikke alle billeder skal være utrolig spændende og helt perfekte? Hvis man selv synes de er gode og har lyst til at vise dem frem, hvorfor så ikke få lov til det? Hmm.. Synes det noget underligt noget

Svar til: Konstruktiv kritik ønskes...

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...