Ninna BNinna BBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-6-24

Ninna B Tilmeldt: maj 2013
Emner: 6
Svar: 11

Canon 600D

Jeg overvejer meget at Canon 600D skal være mit næste køb, jeg kunne godt tænke mig at hører jeres erfaring med dette kamera og i må meget gerne linke billeder i har taget med det. Og i må med glæde skrive hvilket objektiv i er glad for at bruge til det

Gå til sidste svar »

Svar til: Canon 600D

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 296
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 1
    6 år siden

Kender det ikke selv, men kan da henvise dig til to gode sider hvor du kan se billeder taget med bestemte kameraer/objektiver

http://www.pixel-peeper.com/cameras/?camera=1549
    http://www.pbase.com/cameras/canon/eos_rebel_t3i

Tingen er bare, at det er mere interessant hvad glas du smider på, end hvad body du har

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    6 år siden

Hvad har du nu?

• Ninna B Tilmeldt: maj 2013
    6 år siden

Jeg har Nikon d3100

og tak fir svar! c:

6 år siden

Så skal du ikke købe et Canon 600D. For det er i bund og grund samme kamera bare fra et andet mærke. Hvorfor vil du skifte dit Nikon ud?

6 år siden

Jeg ville gerne prøve at skifte til Canon for at finde ud af hvad der passede bedst til mig, plus at umiddelbart virker det som om at objektiver er billigere til Canon

• Lennard A Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 167
    Fotoserier: 6
    6 år siden

Ved ikke om glas er billigere, syntes nu nok mine venner betaler ligeså meget for deres som jeg gør for mit

Men en 600D er umiddelbart bedre end dit 3100, men jeg ville nok gå efter nikon igen, da du er blevet vandt til menuerne (ved ikke hvor lang tid du har haft dit nikon)
    For 7 kilo kan du sagtens få et lækkert D300(s) og endda med et fornuftigt glas til.
    D300 er et magnesium hus, med mange genveje, samt vejr bestandigt, dvs regn er ikke noget man skal være bekymret for. Jeg har haft mit med i piv regn, uden at der skete det mindste, og gør det gerne igen.

6 år siden

Jeg syntes umiddelbart at det er mange penge at bruge for at prøve noget andet. Jeg vil våge at påstå at du ikke kan se forskel på billederne. Så køb hellere et brugt 450D eller 50D. Ca samme styring som 600D bare billigere, og så kan du sælge det igen til ca. samme pris, hvis du skulle fortryde. Og objektiverne koster ca. det samme.

6 år siden

Det har ii tydeligvis meget mere styr på, så jeg lytter til jer

Svar til: Canon 600D

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...