PhotoByChristensenPhotoByChristensenBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-7-9

PhotoByChristensen Tilmeldt: feb 2013
Emner: 21
Svar: 32
Fotoserier: 4
Fotoalbum: 8
Videoer: 1

video her på fotogalleri

jeg bliver sådan i tvivl om hvad for nogen slags videoer det er man skal uploade herinde..
har lige set en heste video og en med en hund og en kanin..
på en måde giver det mening for mig de er herinde og på en måde ikke, egentlig tænker jeg at sådan nogen videoer høre til på hestegalleri, gnavergalleri osv. Men tænker nu også at det viser hvilken kvalitet ens kamera kan filme i og sådan
- hvad er jeres mening, hvad vil i se?

Gå til sidste svar »

Svar til: video her på fotogalleri

• PhotoByChristensen Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 21
    Svar: 32
    Fotoserier: 4
    Fotoalbum: 8
    7 år siden

og en anden ting omkring videoer..

udover at tage billeder og redigere dem, går i så også op i video og video'redigering?

• »Lady Blacksheep« Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 5
    Svar: 33
    Fotoserier: 7
    Fotoalbum: 2
    7 år siden

Nu er der jo en off topic kategori hvilket betyder at man godt må lægge ting in der ikke er relevante for siden.

Jeg går meget op i video redigering og laver ofte små stemnings videoer og trænings videoer med mine heste. Har nu ikke lagt nogen herind. Ikke endnu i hvert fald.

Der er så vidt jeg kan forstå ikke de store retnings linier for hvad vi skal bruge videoerne til, men du kan jo se på kategorierne.
    Der er:
    Kortfilm
    Guides
    Anmeldelser
    Og Off topic..

• Simon B Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 4
    Svar: 97
    Fotoserier: 2
    7 år siden

Jeg tænker videoer her på siden lidt ligesom billederne. Hvis det "bare" er dokumentation, så hører det ikke til her - hvis du spørger mig. Altså dokumentation som at du filmer nogle heste der løber, bare for at have det på video.

Ligesom 10 billeder af en hund. De er kan være skarpe og fine - men hvis det "bare" er 10 billeder af en hund, så hører det nok mere til på hundegalleri.

Men hvis du har lavet en kreativ video, fordi du havde lyst til at lege med effekter, historier osv, - og du tilfældigvis har brugt heste som motiv, så synes jeg da bestemt den hører til her...

Det er sådan jeg ser det. Video og billederne er målet i sig selv her på siden...

Svar til: video her på fotogalleri

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...