PhotoByChristensenPhotoByChristensenBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-10-1

PhotoByChristensen Tilmeldt: feb 2013
Emner: 21
Svar: 32
Fotoserier: 4
Fotoalbum: 8
Videoer: 1

canon 70D, 7D, 60D ???

var ude og kigge på 7D idag men øv.. det var alt for stort og tungt.
i butikken valgte jeg egentlig at jeg ville have 60D istedet men nu har jeg så kigget på det nye 70D, ser egentlig ikke den store forskel på 7D og 70D, har sammenlignet dem og vælger 70D frem for 7D.

nu er jeg så bare i tvivl om jeg skal købe 60D eller 70D?
jeg skal bruge det til action billeder og film.
hvad havde i valgt??, har selv prøvet at sammenligne dem men må indrømme at jeg ikke rigtig ved hvad der skal være for at jeg får et godt kamera til action billeder, hvis i forstår??:)

Gå til sidste svar »

Svar til: canon 70D, 7D, 60D ???

• Angelus Tilmeldt: aug 2013
    Svar: 1
    7 år siden

Du skal da købe et 7D... og du kan da købe mit
    (Kig under annonce)
    Jeg havde personligt valgt 7D'eren af dem, syntes den ligger bedre i hånden, på mig.

• Lars D Tilmeldt: jun 2013
    Emne: 1
    Svar: 75
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 2
    7 år siden

Jeg har selv et 60D og er tilfreds med det, dermed sagt at jeg ikke har ramt panden mod dets begrænsninger endnu, men 70D'eren skulle være overlegen i mange tekniske parametre! Så jeg ville nok vælge 70D da det er den nyeste model

• Tina Boo Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 1
    7 år siden

Jeg har lige købt 70d, og den ligger rigtig godt i mine hænder. Vil helt klart anbefale det Jeg tager ofte billeder af hunde, og den fanger dem rigtig fint. 60D har jo hellere ikke det samme AF system, mener at 60d's AF er en del langsommere.

• PhotoByChristensen Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 21
    Svar: 32
    Fotoserier: 4
    Fotoalbum: 8
    Videoer: 1
    7 år siden

tak for svar får 70D imorgen

Svar til: canon 70D, 7D, 60D ???

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...