CLC FOTOCLC FOTOBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-10-3

CLC FOTO Tilmeldt: jan 2013
Emner: 5
Svar: 14
Fotoserier: 2
Fotoalbum: 1

Afvisning - ingen begrundelse?

Har efterhånden lagt mærke til at de fotoserier der får afvisninger ingen begrundelse får, hvorfor?

Jeg har oprettet min, og har 3/5 afvisnings point.
Jeg respektere at folk ikke kan lide det, men har slet ingen kritik fået?
Jeg skrev bla. at folk gerne må begrunde afvisningen og give kritik til hvad jeg kan gøre bedre.

Er det bare mig der finder det irriterende at folk bare afviser uden begrundelse, eller er der andre der har samme tanke...? Og hvad tænker I kunne være grunden til folk gør som de gør?

Gå til sidste svar »

Svar til: Afvisning - ingen begrundelse?

• Lars D Tilmeldt: jun 2013
    Emne: 1
    Svar: 75
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 2
    5 år siden

Der er mange tråde herinde omkring dette. Alle nye fotografer laver selv en tråd, fordi de føler sig uretfærdigt behandlet. Du kan evt. se dette: http://foto.bazoom.com/dk/forum/generel-diskussion/2388-mange-om-buddet-oeger-konkurrencen , Det er min mening omkring dette og nogle stykker andres.

• MEP-Photo Tilmeldt: aug 2013
    Emne: 1
    Svar: 10
    Fotoserier: 5
    5 år siden

Jeg synes skam også det er møg irriterende at de ikke lige bruger de 2 minutter ekstra det tager lige at skrive hvorfor de afviser. Jeg har bare gjort det at jeg skriver de skal begrunde hvorfor de afviser. Men jeg har endnu ikke fået en forklaring på hvorfor folk afviser. Det er noget møg ikke at få en forklaring, det er netop derfor jeg er kommet herinde, altså for at få konstruktiv kritik til mine billeder. Men jeg har faktisk ikke rigtig fået noget endnu.
    Så kan man jo heller ikke blive bedre.

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    5 år siden

Det hurtige og måske lidt provokerene svar: Hvis jeg kan se at folk ikke gør noget ud af at tage de billeder der bliver lagt ind, hvorfor skal jeg så gøre noget ud af min afvisning.
    Vil så lige tilføje at jeg kun afviser når jeg syntes det er helt af h****** til.

Svar til: Afvisning - ingen begrundelse?

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...