tehs.dktehs.dkBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-10-9

tehs.dk Tilmeldt: jun 2013
Emner: 6
Svar: 12
Fotoserier: 17
Fotoalbum: 5

Point/Like i Fotoalbum

Hey kunne det ikke være en ide vis der også var en måde man kunne give point eller like til andres billeder under fotoalbum, så man også kunne få en ide om hvordan ens billeder er.
hvad syntes i ?

Gå til sidste svar »

Svar til: Point/Like i Fotoalbum

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 14
    Svar: 266
    Fotoserier: 25
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 1
    5 år siden

Tosse trold, jeg tror ikke i snakker om det samme.
    Hun snakker om albums, og du snakke om serierne

Men jeg syntes nu heller ikke der skal point derind, men brug kommentar feltet til at give konstruktiv kritik

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

Det er jo lidt det man skal opnå retten til, ved at få sine serier stemt ind. Personligt syntes jeg det er en dårlig ide.

• Jan  S Tilmeldt: jul 2013
    Emne: 1
    Svar: 25
    Fotoserier: 6
    Videoer: 2
    5 år siden

Hvis du mener pr. billede, synes jeg det er en god idé.
    Det ville helt sikkert få os alle til at være mere kritiske overfor egne fotos og kun oploade de bedste. Evt. senere slette de dårligste, efter at de har modtaget dårlig score.
    Jeg synes, der er (alt) for mange fotos i de fleste serier. (Egne inkl.)
    Nogle serier har virkelige pletskud, men derudover også flere ligegyldige og uskarpe fotos, der ødelægger serien. Det er synd og skam.

• tehs.dk Tilmeldt: jun 2013
    Emner: 6
    Svar: 12
    Fotoserier: 17
    Fotoalbum: 5
    5 år siden

Hej Jan
    jo det er også sådan noget jeg tænkte på det kunne være ret godt, har tit tænkt det samme som du skriver det med, et pletskud og så nogle gange er resten ligegyldige og uskarpe fotos, men syntes bare også der skulle være noget under albums på en eller anden måde

• »Lady Blacksheep« Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 5
    Svar: 33
    Fotoserier: 7
    Fotoalbum: 2
    Videoer: 1
    5 år siden

Lige en sidebemærkning, man kan fravælge den funktion med stemmerne på ens gallerier hvis man ikke vil have det Så kan man så bare heller ikke stemme på andres.

• Jan  S Tilmeldt: jul 2013
    Emne: 1
    Svar: 25
    Fotoserier: 6
    Videoer: 2
    5 år siden

Hvorfor skulle man det? Det er jo netop for at få lærerig kritik, vi ønsker stemmer. (gode som dårlige).

Svar til: Point/Like i Fotoalbum

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...