Steffen JSteffen JBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-10-19

Steffen J Tilmeldt: feb 2013
Emner: 3
Svar: 17

Billig tilbehør til Canon EOS 1100D hvor?

Ville lige spørge om hjælp her

Vil godt vide hvor det billigst at få sådan noget som Tripod, taske, ekstra batteri osv

Og så en ting som denne! - Det jo nærmest et must have, bare idag hvor jeg var ude og skyde lidt test billeder med kameraet, fandt jeg det besværligt at bruge det der er, og at have displayet tændt konstant æder jo også bare strøm!

http://www.amazon.co.uk/Finder-Olympus-Pentax-Contax-Camera/dp/B00296A8SM/ref=sr_1_72?ie=UTF8&qid=1382216459&sr=8-72&keywords=canon+eos+1100d+accessories

Gå til sidste svar »

Svar til: Billig tilbehør til Canon EOS 1100D hvor?

• Steffen J Tilmeldt: feb 2013
    5 år siden

Godt nok ikke megen aktivitet der er på dette fotogalleri

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

edbpriser.dk

Men en hurtig google søgning kan også hjælpe dig godt på vej.

• Magnus B Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 54
    Fotoserier: 4
    5 år siden

Nej denne side er desværre ikke så aktiv men vis du har facebook kan jeg andbefale at blive medlem af Danske fotografer og Unge fotografer.

Når det kommer til brugt udstyr som Kamera og objektiver køber jeg det altid på DBA for så har jeg mulighed for at teste om det virker får jeg køber det. men foreksempel som tasker og filter og billige flash køber jeg på Amazone.UK eller Ebay.UK

• Rune H Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 33
    Fotoserier: 1
    5 år siden

Tager du kun billeder med Live view?

5 år siden

Har lige været ude og få "byttet" den til det tilbud de køre med fra idag, hvor man får tripod + 8gb memory og en klud med til en mindre pris + jeg fik det EOS 1100D med objektiv hvor der er billede stabilisator i så det jo lækkert nok

Magnus B - Tak for henvisningen det vil jeg da kigge på

Emil A - Nu er tripod skaffet, men tak ellers

Rune H - Jeg er stadig igang med at lære kameraet ordenlig at kende og det samme med dens funktioner Men du må da meget gerne give lidt fif til hvad jeg skal indstille for at få nogle sprøde billeder

• Dan M Tilmeldt: mar 2013
    Svar: 18
    5 år siden

Hvis du har brug for lidt fif til hvordan dit kamera virker, de forskellige indstillings muligheder og hvad tingene betyder. Vil jeg klart anbefale dig at læse dette dokument.
    http://bitspot.dk/blog/wp-content/uploads/Spejlrefleks-bitspot-grafiske-kurser.pdf

5 år siden

Dan M - Tak skal du have

Emil A - Har ingen købt, den fulgte med den kamera pakke jeg fik byttet den til

Du kan se sættet her http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/spejl-systemkamera/EOS1100DISB2/canon-eos-1100d-tripod-18-55-mm-objektiv-8-gb-sd-kort

5 år siden

Så en gorillapod Mere har jeg ikke brug for ^^

5 år siden

Men er der ikke andre der kender billige steder? Specielt gerne hvor man kan få fat i en Right view angle?

• Rune H Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 33
    5 år siden

Du skriver at den bruger alt batteriet pga. skærmen er tændt hele tiden. Så længe kameraet ikke er på tripod, eller filmer, så brug søgeren. Det giver et meget bedre billed af, hvad du står og tager billed af.

5 år siden

Nu havde jeg ikke en tripod da jeg oprettede emnet. Men derfor ville en right view angle finder stadig være lækkert.
    Jeg er skam klar over man skal bruge søgeren

Derfor er et batterigreb med eksempelvis 2 batterier i stadig endnu mere lækkert end have et enkelt batteri

Men nu er dette emnet også oprettet for at få sider linket til hvor de ting jeg skriver er billigt. Hvilket der ikke er kommet ret meget af.

Utroligt galleriet er oprettet med så lidt aktive mennesker på dette fora.. Men nok bare mig

Svar til: Billig tilbehør til Canon EOS 1100D hvor?

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...