Kenneth OKenneth OBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-11-5

Kenneth O Tilmeldt: aug 2013
Emner: 2
Svar: 14
Fotoserier: 3

Karakteren "middel" = man får sure beskeder

Sig mig er det ikke tilladt herinde være ærlig?

Jeg har givet en bruger karakteren middel på et galleri - billederne var i mine øjne ikke super, lys og farver var meget normale og til det lidt "flade", der var rigtig mange ens billeder i serien.

Men så får man så efterfølgende mail fra brugeren hvor der bliver spurgt hvorfor og en sur smiley - ja fordi det er det jeg mener...

Gå til sidste svar »

Svar til: Karakteren "middel" = man får sure beskeder

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 1
    6 år siden

Nogle gange når jeg afviser uden grund tænker jeg "Han/hun da selv kunne se hvorfor det her galleri ikke kommer ind", men nogle gange tror jeg bare ikke folk kan se de laver fejl

Folk burde kunne sige; "cool nok, det er fair, men vil du så ikke fortælle hvad jeg har gjort galt". Så var man et meget bedre menneske i mine øjne!

• MB Photos Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 5
    Svar: 10
    Fotoserier: 5
    Fotoalbum: 2
    6 år siden

Jeg synes kun det er fair hvis man lige smider noget konstruktiv kritik i kommentaren om hvorfor man har givet middel eller derunder.
    1. Så udvikler man sig, bliver bedre og kommer måske ikke med de samme flade billeder næste gang
    2. Uden en kommentar vil det være som at få smidt "grimt" lige i snotten, og hvad skal man bruge det til?

6 år siden

Hvad MB siger!!

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 14
    Svar: 266
    Fotoserier: 25
    Fotoalbum: 3
    6 år siden

Jeg er helt enig med MB, i man skal have en grund til det negative

• Kenneth O Tilmeldt: aug 2013
    6 år siden

Siden hvornår har Middel være negativt?

6 år siden

Thomas - du stemmer da vel alligevel så Middel først hvis du syntes den er til middel - siden her er da intet værd hvis man sidder og giver alle høj bare fordi det gør dem glade...

• Jan  S Tilmeldt: jul 2013
    Emne: 1
    Svar: 25
    Fotoserier: 6
    Videoer: 2
    6 år siden

Som skrevet i min profil, er jeg her for at få kritik, jeg kan lære noget af.
    Hvis alle blot tildeler "Høj" eller "Ekstra høj", for ikke at støde nogen , er der (for mig) ingen grund til at være her.
    Selvfølgelig vil det også være rart med lidt positiv kritik og en høj karakter, hvis man har begået noget godt, men det har altså kun værdi, hvis man får en dårlig karakter, når det er dårligt.

6 år siden

Lige en ting mere:
    Hvorfor er en standard afvisnings begrundelse? "Få dårlige billeder".
    I min optik er der en værre synd, nemlig: MANGE dårlige billeder.

6 år siden

Jeg syntes ikke middel er en dårlig karakter, men jeg syntes godt folk må skrive hvorfor de giver hvilken karakter, også hvis de giver høj, så man ved hvad man har gjort godt

6 år siden

Jan, siger den ikke også få/dårlige billeder? Jeg tolker det en "enten eller" tekst ikke en "både og"

6 år siden

Jeg bøjer mig Sjums, men modersmålet har nu heller aldrig været min force.

Det rykker imidlertid ikke ved, at jeg synes der er mange serier, der indeholder ALT for mange dårlige fotos, der er mere eller mindre ens.
    I min verden er det bedre at udøve lidt selvkritik og så kun uploade de bedste.

6 år siden

Godt og se jeg ikke er ene om denne holdning og andre også har gjort sig nogle tanker.
    Men syntes f.. det er synd hvis det skal hen og blive en rygklapper side, hvor alle bare pr automatik sidder og trykker høj ukritisk til alle billeder, så kan man lige så godt bare fjerne den funktion, og lave en "like" knap.

6 år siden

Thea: Vi har diskuteret det med at give grund før, og jeg har stadig ikke samme holdning som dig…
    Jeg bliver ret træt af at få en lav eller middel uden grund, for jeg kan sQ ikke ændre mit arbejde uden en grund…
    At alle billeder så er en smagssag er den anden side af sagen, men syntes ikke det er for meget at forlange

Jeg gengælder ikke en middel eller lav bare fordi jeg har fået det, men nogle gange bliver jeg chokeret over jeg har givet en person høj til flere af hans serier, men får kun lav tilbage, og så dårlige syntes jeg da heller ikke mine billeder er

6 år siden

Thea: Så må du enten ikke have noget godt at sige og mit arbejde, ellers så syntes du ikke jeg går op i det…
    Men man kan jo godt skrive det pænt til folk, hvis man alligevel "tør" give dem middel og under de kan jo se man har gjort, så hvorfor ikke lige fortæller hvorfor?

6 år siden

Hvis man altid - alle steder, skulle skrive hvorfor til alt, så tror jeg folk helt droppede det...
    Hvorfor ikke bare acceptere man får høje som lave karakterer til tider...

• Simon B Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 4
    Svar: 97
    Fotoserier: 2
    6 år siden

Jan S: Jeg er meget enig. Men lige præcis på denne del af "gallerierne" burde der næsten være et max antal billeder. Her på foto er det absolut ikke et plus bare at læsse billeder på.

Men foto.bazoom.com er i familie med bilgalleri og motorcykelgalleri - og der er det faktisk ret fedt med rigtig mange billeder. Men på fx. motorcykelgalleri er det heller ikke rigtig billederne der er målet i sig selv. De skal bare vise den motorcykel frem, som man gerne vil se så mange detaljer af som muligt...

Svar til: Karakteren "middel" = man får sure beskeder

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...