simon Ssimon SBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2014-2-4

simon S Tilmeldt: feb 2014
Emne: 1
Svar: 1

Canon 700D vs. nikon D5200

jeg har endelig fået penge til et spejlrefleks kamera, det skal siges at det er mit første eget købte, jeg har lånt min nabos 600D og er fast besluttet på at det enten er 700D eller D5200. men er der erfarne folk herinde der kan give mig lidt guide lines, så jeg kommer hjem med det bedste køb.
har læst lidt på lektien her:
http://versus.com/da/nikon-d5200-vs-canon-eos-700d

Gå til sidste svar »

Svar til: Canon 700D vs. nikon D5200

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

Det er tal og statistik. Man bliver ikke bedre fotograf af et bedre kamera. Mit råd er at gå ud og få de forskellige kameraer i hånden, og find ud af hvad du synes bedst om. Få følelsen af hvad der ligger bedst i hånden, du kommer højest sansynligt til at holde det en del, hvis du går op i det.
    Jeg sad også og tæskede igennem tal og anbefalinger, da jeg købte mit første spejlrefleks, uden at vide hvad der var vigtig og hvad der var mere salgssnak.

Jeg endte med at skyde med Canon, men jeg er ret sikker på at mine billeder ville ha været lige så gode hvis jeg havde valgt Nikon.

Af de 2 kameraer du har stillet op her, tror jeg at jeg vil anbefale Nikon D5200 hvis de koster det samme. Men går du meget op i at filme, så tror jeg at Canon vil være min anbefaling.

• simon S Tilmeldt: feb 2014
    Emne: 1
    Svar: 1
    5 år siden

Tak for hjælpen, canon blev det og er yderst tilfreds!

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

Det er sku i orden. Tillykke med det

Svar til: Canon 700D vs. nikon D5200

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...