Cecilie FrederiksenCecilie FrederiksenBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2014-2-25

Cecilie Frederiksen Tilmeldt: feb 2014
Emne: 1

Hvilket er bedste - Kamera

Hej Jeg er 14 år og søger et godt begynder kamera, men ved ikke hvad der er bedst, har sparet op i to år, men nu er jeg i tvivl, Hvilket kamera er bedst for en begynder, gider ikke bare de der små kameraer, som ikke giver den ordentlige effekt, søger noget godt, noget smart, og ikke for svært, da det er mit første kamera, skal bruge det til når jeg skal på efterskole, så der kan blive taget gode billeder der

Gå til sidste svar »

Svar til: Hvilket er bedste - Kamera

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

Jeg har et Canon 550D til salg med et godt objektiv. Har det i en annonce her inde. Det begyndte jeg selv med, og har været rigtig glad for det. Det har en god størrelse, så man kan have det med

• Lennard A Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 167
    Fotoserier: 6
    5 år siden

Det kommer an på hvad du vil med dit kamera.
    Hvis det skal være til at slæbe med i tasken kan et spejlrefleks hurtigt blive for stort, så der kunne et system komme på tale, skal det ligge i lommen ja så er pocket klert det bedste.
    Hvad ønsker du at tage billeder af, landskaber, street, modeller, dyreliv, macro, mulighederne er mange.

Hvis det skal være spejl, så tag ud og prøv nogle forskellige (evt i elgiganten eller lign) så du finder ud af hvem der har den menu og ergonomi som du kan med. Om det er Nikon eller Canon er hip som hap. Sony er også ved at være godt med efterhånden (men der er ikke så mange brugte objektiver til dem endnu)

skal det være semi kompakt kan jeg kun anbefale et Fujifilm X100s det er et voldsomt godt kamera, og tager sindsygt skarpe billeder. Men er lidt større end et alm pocket kamera.

System og Pocket kan jeg kun tale ud fra anmeldelser, da jeg ikke selv har arbejdet så meget med dem, men igen her gå efter nogle af de store mærker Canon, Nikon, Sony, og Fujifilm.

Håber det hjalp bare lidt.

Svar til: Hvilket er bedste - Kamera

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...