tehs.dktehs.dkBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2014-3-22

tehs.dk Tilmeldt: jun 2013
Emner: 6
Svar: 12
Fotoserier: 17
Fotoalbum: 5

Kender du Sony digitalkamera SLT-A58K

Hej der ude, vil høre om der er nogle der ved hvor godt dette kamera er. Sony digitalkamera SLT-A58K. Har tænke meget på at købe det, men er lidt usikker, vil gerne høre fra nogle der er prøvet det eller bare ved mere om det ind det der står om det på nettet....

Gå til sidste svar »

Svar til: Kender du Sony digitalkamera SLT-A58K

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 296
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 1
    6 år siden

Som jeg læser det er det et fint kamera, men føles mest som et stort begynder kamera, der er lidt langsomt i menuerne og prøver at være mere end det er, men det er bare hvad internettet siger

Det ville helt sikkert være et step up fra dit a200 (hvis jeg husker rigtigt), men det vil nok ikke være "the next step"

Et a65 vil du sikkert blive betydeligt gladere for (bedre viewfinder, nyere sensor), men det koster selvfølgelig lidt mere, og så er der jo ikke langt til at a77, som vil være det ultimative for en hobby fotograf

Men jeg har ikke haft et a58 i hånden, og er nok lidt farvet af de små luksus ting, som de "mindre" kameraer i serien ikke har. Fx. den gode EVF (Electronic View Finder) som både a65 og a77 har, men ikke a58.
    a77 har også en magnesium alloy body (metal) og kand holde til regn og slud, hvor de andre er lavet af plastik og helst ikke skal have vand.

Måske ikke helt svar på dit spørgsmål, men håber det kan bruges til at tænke over

• Michael I Tilmeldt: mar 2013
    Emner: 2
    Svar: 3
    6 år siden

står også i mellem a58 og a65 kan ikke bestemme mig de har jo begge EVF. ved ikke om den er 2000kr bedre ?

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 296
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 1
    6 år siden

Forskellen på deres EVF er at a58 har 0,460MP hvor a65 har 2,4MP. Det er en stor forskel

Men det alene er selvfølgelig ikke 2000 kroner værd.

• tehs.dk Tilmeldt: jun 2013
    6 år siden

Okay men mange tak for hjælpen, har købt det, så nu må vi se hvad man kan få ud af det

6 år siden

hvilke en har du købt

6 år siden

Sony digitalkamera SLT-A58K

6 år siden

hvad syntes du om den ?

6 år siden

kan ikke helt sige så meget, men de foto jeg har taget med det er blevet rigtig gode syntes jeg, men skal lige lære det at kende

Svar til: Kender du Sony digitalkamera SLT-A58K

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...