Mutze-FotoMutze-FotoBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2014-6-4

Mutze-Foto Tilmeldt: feb 2013
Emner: 2
Svar: 1
Fotoserier: 2
Fotoalbum: 1
Videoer: 2

Video Kamera + Billede redigerings programmer.

Hej foto mennesker.
Jeg har i forvejen et canon kamera, som jeg er glad og tilfreds med.
Det eneste problem med det er, at der ikke er video optagelse i. Så derfor kigger jeg efter et video kamera. Jeg har dog ingen erfaringer med hvilke modeller der er gode osv.
Jeg ville gerne have et video kamera med høj kvalitet, som kan optage, så det bliver flotte billeder og farver.
Det skal ikke være så modtageligt for rystelser m.m.
Hvilke kameraer kan i anbefalde til mig?
Jeg har ikke en max pris, men det må meget gerne være under 5000 kr, da jeg ikke er så erfaren indenfor video kameraer.

Så en anden ting. Jeg ved godt der var en kategori med det her emne, men jeg valge at slå mine spørgsmål sammen. Jeg håber det er okay.
Jeg ville gerne have et nyt redigerings program til mine billeder, og forhåbenligt også video optagelser.
Jeg bruger photofiltre i øjeblikket, og det er bare ikke nok til hvad jeg gerne ville.
Jeg søger et program der ikke er alt for svært, men samtidig kan give ekstra "liv" til mine billeder. Jeg ville gerne kunne lave ekstra farve konstraster osv.
Igen har jeg ikke et max beløb på programmet, så i må gerne forslå alle de gode programmer i kender.

Håber i kan hjælpe mig

Gå til sidste svar »

Svar til: Video Kamera + Billede redigerings programmer.

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

Hvad angår video kamera, så vil jeg da helt klart anbefale at du køber et nyere spejlrefleks som både tager fantastiske billeder, og kan optage super fin video. Så har du kun et system til både billeder og video.

Hvad ang. programmer til video og billeder skal du nok regne med 2 programmer et til video og et til billeder. Til billeder tror jeg ikke der er noget der slår Adobe Lightroom, til de ting du vil bruge det til. Jeg bruger selv Lightroom til alle mine billeder, og det er helt genialt. Video delen er jeg ikke helt så stærk i, men jeg har brugt Adobe Primere Elements lidt, og er også ret nemt at finde rundt i.

Svar til: Video Kamera + Billede redigerings programmer.

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...