Samantha SSamantha SBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2015-1-17

Samantha  S Tilmeldt: jan 2015
Emner: 2
Svar: 2
Fotoserier: 1
Fotoalbum: 1

Kamera Stativ

Hej alle sammen.
Kunne godt bruge lidt hjælp / mening om dette stativ http://www.av-cables.dk/kamerastativ-bord/professionelt-kamerastativ-til-bord.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Jeg søger et billigt bord stativ
Kan i fortælle mig om dette ville passe til mit Sony SLT-A58 spejlrefleks kamera??

Gå til sidste svar »

Svar til: Kamera Stativ

• Simon B Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 4
    Svar: 97
    Fotoserier: 2
    Videoer: 1
    4 år siden

Altså du mener om skruen på stativet passer med det gevind du har I dit kamera? Jeg tror bestemt det vil passe - næsten alle kameraer har samme størrelse gevind...

• Samantha  S Tilmeldt: jan 2015
    4 år siden

Ja Det kan du tro. Jeg købte et af mærket Camlink

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    4 år siden

Nu ved jeg godt at jeg er lidt sent ude, fordi du har købt det.
    Hvis det er dit eneste stativ, så havde jeg valgt noget andet end et bordstativ, da det er alt for lavt til alm. brug. Men til prisen kan du jo prøve det, og så finde ud af om det er et stativ for dig.
    Generelt er min erfaring med den type stativer at de ikke er særlig anvendelige, da de ikke er særlig stabile fordi benene kan fjedre, og/eller har de tit slør i midterpinden, og til sidst skal sådan et plastik hovede spædes så hårdt at man er bange for at det går i stykker hvis man har et større objektiv som dit 70-210 på. Så i bund og grund, kan man lige så godt håndholde kameraet, og få mere fleksibilitet i stedet for.
    Synes det er komisk at de bruge udtrykket "professionelt" på siden, om et stativ af denne type og prisklasse.

Undskyd for den hårde medfart, jeg har givet dit stativ. Hvis du er glad for det og det opfylder dine behov, så er det rigtig fint. Det er bare min mening, som andre der står og kigger stativ måske kan bruge

• Samantha  S Tilmeldt: jan 2015
    4 år siden

Hej Lau

Jeg forstår din mening. Men mit stativ skal primært bruger til at have på et bord, da jeg har en blog og derved bruger stativet til billeder og videoer.
    Jeg er fuldt ud klar over at det ikke ville være et særligt godt stativ at sætte ude i naturen med et tungt objektiv. Men til et standart linse eller 18-75 mm. Er det helt fint

Men tak for dit svar

Svar til: Kamera Stativ

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...