Rebecca FRebecca FBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2018-5-13

Rebecca F Tilmeldt: maj 2018
Emne: 1
Svar: 1

Hvilket kamera - feriebrug

Hejsa

Jeg ved ikke så meget om kamerare, men vil gerne købe et nyt. Det skal primært bruges til feriebrug, så skal helst ikke være så stort og kunne tage nogle forholdsvis pæne billeder.
Derudover ønsker jeg at finde noget til omkring max. 1500 kr.

Håber der er nogle der kan være behjælpelige med deres viden

Gå til sidste svar »

Svar til: Hvilket kamera - feriebrug

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 1
    7 måneder siden

Hej Rebecca,

Jeg vil prøve at starte et sted som Pricerunner, der kan søge på tværs af mange sider Se her: https://www.pricerunner.dk/cl/29/Digitalkameraer?price_max=1500&price_min=99

Til 1.500kr får du ikke et super professionelt, stort spejlrefleks-kamera med en million megapixels. Pæne billeder vil jeg næsten garantere dig lige meget hvad - hvis blot du køber et kamera til 1000+ kroner med 14-16 megapixels eller derover

Det du ikke får i et billigt kamera er kontrol og (bygge)-kvalitet, men hvis du bare ønsker at kunne tage et hurtigt billede til gemmeren kan du sagtens leve med et kompakt-kamera som de fleste i mit link er.

Hvilket af de mange kompakt-kameraer der er bedre end de andre har jeg slet ingen føling med, så der må du selv igang med at læse anmeldelser online! Ofte er ti anmeldelse mere værd end tekniske specifikationer samlet i en tabel.

• Rebecca F Tilmeldt: maj 2018
    Emne: 1
    Svar: 1
    7 måneder siden

Mange tak for svar

Jeg har et spejlrefleks, så søger netop mere et lille kamera, jeg lige kan have med i tasken Tusind tak for link

Svar til: Hvilket kamera - feriebrug

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...