P.M.P.M.Bruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-2-25

P.M. Tilmeldt: jan 2013
Emner: 6
Svar: 296
Fotoserier: 3
Fotoalbum: 1
Videoer: 1

Hvad har du købt?

Kender i det når man køber noget, og bare skal ud med hvor spændt man er? Eller bare vil vise sig lidt frem?

Jeg synes denne tråd skal gå til det gyldne formål

Har du købt noget og synes verden skal vide det, så spyt ud her!

Jeg har nemlig selv lige skaffet mig et Sony a77 :b Super lækkert kamera

Hvad har du købt i dag?

Gå til sidste svar »

Svar til: Hvad har du købt?

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoserier: 2
    6 år siden

*savle savle* som Sony-bruger bliver jeg jo helt misundelig

Jeg har ikke planer om at købe noget nyt lige for tiden. Men det sidste nye var for et par uger siden: Et UV-filter til mit 18-55mm objektiv.

• ***Rene*** Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 113
    Fotoserier: 5
    6 år siden

Tillykke med det nye hus

Har ikke købt noget særligt foto-relateret de sidste måneder, men man går jo altid og "drømmer" lidt, også selvom man er godt stillet med udstyr

• Magnus B Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 54
    Fotoserier: 4
    6 år siden

Købet et Nikon d800 for ca. 2 uger siden, super lækkert kamera :P

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    6 år siden

HVordan er det de der Nikon model numre hænger sammen?

• Simone H Tilmeldt: dec 2012
    Svar: 77
    6 år siden

Dejligt

Har ikke købt fotorelateret siden november så har ike noget at "prale" af

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 14
    Svar: 266
    Fotoserier: 25
    Fotoalbum: 3
    6 år siden

Købte Nikon D600 sidste fredag, dsv blev det ikke en D800 i denne omgang, sådan er det at være fattig studerende og ikke kan få SU

6 år siden

Så blev der spenderet lidt igen

Der er nu tilføjet et Sigma 8-16mm F4.5-5.6 DC HSM til samlingen

Fantastisk sjovt objektiv, hvis nogle skule være i tvivl!! 8mm er helt voldsomt "wide" :P

• Rune H Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 33
    Fotoserier: 1
    6 år siden

Jeg har i dag købt en pragtfuld frokost på arbejdet. 2 stykker smørbrød med grøn salat og en asiatisk-inspireret skinkesalat, samt en forårsrulle. Ganske fint.

6 år siden

I dag har jeg købt en omgang Kyllingefilet i pina Colada med the, ingefær, karryris og salatbar. Jeg droppede dog salatbaren, og snuppede lidt mere kylling. Det smagte ganske glimragende.

6 år siden

Tråden var nu tiltænkt foto relaterende køb

Det andet passer vidst bedre til facebook

6 år siden

Det står der jo ingen steder! Har ikke brugt penge på andet de sidste to dage..

Kan ikke engang huske mit sidste foto køb. Måske 2 stk SD kort.

6 år siden

Så blev der smidt lidt penge efter sådan en her fætter
    https://peakdesignltd.com/capture/

Har hørt masser af godt om den, både på nettet, men også fra venner. Spændende...

• »Lady Blacksheep« Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 5
    Fotoserier: 7
    Fotoalbum: 2
    6 år siden

Jeg har godt nok ikke selv købt det, men fik et kamera i fødseldagsgave i lørdags. Et Nikon 3200. Indtil nu har jeg kun haft almindelig digital kamera og så lånt min søsters Olympus spejlrefleks så det er virkelig noget af en opdatering
    Nu skal jeg bare igang med at spare sammen til en masse ekstra udstyr til det.

6 år siden

Glasset er bestemt vigtigere end huset så brug du masser af penge på udstyr!

• »Lady Blacksheep« Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 5
    Fotoserier: 7
    Fotoalbum: 2
    6 år siden

Hehe, ja det der er til overs når udgifterne til hestene er betalt Tror hellere jeg bare må skrive det på ønskelisten til jul

6 år siden

Jeg har faktisk lige købt en kamerastrop fra Carry Speed en FS-Pro

6 år siden

Den må du skrive et kort review af når du får testet den den ser i hvert fald spændende ud

• Dan M Tilmeldt: mar 2013
    Svar: 18
    6 år siden

Jeg har lige bestilt en Spyder cube til efterbehandling af mine billeder. Skulle være en del bedre end et almindeligt gråkort.

6 år siden

Woah, det ser faktisk nice og brugbart ud, Dan

Ikke sikker på hvad jeg skal bruge den til dog

• PhotoByChristensen Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 21
    Svar: 32
    Fotoalbum: 8
    6 år siden

købte canon eos 70D i sidste uge! det er ihvertfald også et lækkert kamera

• Jan  S Tilmeldt: jul 2013
    Emne: 1
    Svar: 25
    Fotoserier: 6
    Videoer: 2
    6 år siden

Jeg har ikke købt noget i lang tid, men overvejer at anskaffe en Nikon TC-20E lll telekonverter.
    Er der nogen, der kender den og kan sige godt eller skidt om den? Den er tænkt anvendt sammen med min Nikon AF-S 70-200mm f/4 G ED VR.
    På forhånd tak.

6 år siden

Sjums:
    Da jeg arbejder i fotobutik, er det bestemt ikke uden grund til det lige er blevet den
    -Med lige præcis den her kan jeg uden at skulle pille den af hver gang sætte den på mit stativ, hvilket der kun kan lade sig gøre (pt) med Carry Speed, og mit Rollei stativ eller Sirui.
    Den er MEGA lækker

• Simon B Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 4
    Svar: 97
    6 år siden

@sjums: nu synes du måske jeg er flabet - det er ikke meningen! Men burde man ikke snart se en fotoserie fra dig, med alt det udstyr du skraber sammen?

6 år siden

@Simon, nu er det ikke alle, der har brug for at vise sig frem Bare fordi jeg godt kan lide at rende rundt med en taske fyldt med udstyr betyder det jo ikke jeg gider dele det med alt og alle

Jeg tager også sjældent billeder af noget, der kan ende som en hel serie. Jeg tager oftest eksperimenterende billeder og prøver forskellige ting af, så som langtidseksponering, makro og astrofotografering. Jeg synes et kamera er facinerende fordi det kan fange ting vi ikke selv kan se med øjet. Ikke fordi man tager billeder af bar hud med myrepatter..

Men hvis nu du sprang ned af hesten (er du 13 på det billede?) og så på dine bade-billeder kan du jo spørge dig selv om hvorfor de overhovedet ligger på dette site?

Burde du egentlig ikke hedde Simone, frue?

Og skal vi så ikke holde os på sporet?

• Simon B Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 4
    Svar: 97
    6 år siden

@sjums - en tråd hvor man skal fremvise hvad man har indkøbt - det lugter da lidt af "at vise sig frem"? Og skulle man endelig vise sig frem her på foto.bazoom.com, så ville jeg hellere se de billeder folk har taget, end alt det udstyr de kan købe (igen, jeg vil ikke være fræk, men vil bare gerne se nogle billeder)

De genrer du nævner vil da være glimrende til en fotoserie. Astrofotografering, makro og langtidseksponering kan alle være meget spændende emner til en fotoserie. Jeg synes bare du skal samle mod, og smide nogle billeder herind. Se fx. hvordan en stjernehimmel kan blive til en meget flot serie her: http://foto.bazoom.com/dk/galleri/2463-landskab-stjernehimmel

Jeg er glad for mine bade-billeder - jeg håber du vil give dem en stemme?

Det er ikke mig der er på hesten, men faktisk min fætter, som jeg tog et billede af for mange år siden. Jeg brugte billedet på min facebook-profil fordi han kortvarigt forsvandt på en rejse i thailand - og af en eller anden grund er det det billede bazoom har brugt til min profil - jeg kan ikke rette det, det må være en fejl deres udviklere skal kigge på.

Forstår ikke helt hvorfor jeg skal hedde Simone?

Tilbage på sporet: fedt udstyr I har købt - kan man ikke se nogle af de billeder I har taget med det?

(jeg overvejer at købe et 32 gb sandisk ultra på ebay til ca. 16 pund + 3 fragt)

• Steffen J Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 3
    Svar: 17
    6 år siden

Jeg fik et Canon EOS 1100D af min forlovede i fredags! Efter at have leget en del med det er jeg helt vildt glad ford det!

Har os lavet et emne hvor jeg søger billige steder at købe tilbehør til hvis i vil hjælpe en mand i nød

6 år siden

Simon B: Det seneste jeg har købt kan man nok ikke se den storeforskel med om jeg bruger den eller ej, men ellers har jeg en del serier hvor jeg har brugt både min D600 og min Tamron 24-70mm

• Steffen J Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 3
    Svar: 17
    6 år siden

Har lige været ude og "bytte" mit idag, til det tilbud elgiganten køre med, hvor man får Canon EOS 1100D med objektivet med stabilisator og 8GB memory + tripod og klud Og så fik jeg endda lidt penge retur!

Det canon jeg købte først var nemlig uden billede stabilisator så det jo bare en bonus !

• Stella V Tilmeldt: okt 2013
    Svar: 2
    6 år siden

Skums >> Uuuuuh, en anden der bruger Sony, nice Ja, mit seneste kamerarelaterede køb var så kameraet. Er gået fra Nikon til Sony A57, og jeg er ikke blevet skuffet.

Hvor har du købt det der spænde? Det ser ret smart ud.

Nu hvor julen nærmer sig, så er det et oplagt tidpunkt til at udvide udstyrssortimentet en anelse. Kan du anbefale noget?

6 år siden

Jeg har lige købt et Car-rig

6 år siden

Feee' Magnus!

Så skal der laves action film?

6 år siden

Nej dog ikke, det er faktisk til stillbilleder her er lige et eksempel fra mit første shoot med det

6 år siden

That's pretty awesome!

Svar til: Hvad har du købt?

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...