»Lady Blacksheep«»Lady Blacksheep«Bruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-4-2

»Lady Blacksheep« Tilmeldt: jan 2013
Emner: 5
Svar: 33
Fotoserier: 7
Fotoalbum: 2
Videoer: 1

Video redigerings program?

Hejsa, jeg ved godt at video redigering måske er en lidt anden boldgade, men tænkte at der måske var nogle herinde der kunne hjælpe mig alligevel.
Mit movie maker virker ikke på min computer og jeg kan ikke finde ud af at fikse det.
Kender i nogle andre gratis video redigerings programmer man kan hente? Eller evt bare nogle der ikke koster så meget?

Jeg fik et super lækkert videokamera i oktober og får det næsten ikke brugt :/

Mvh Julie

Gå til sidste svar »

Svar til: Video redigerings program?

• Casper S Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 1
    7 år siden

Uden tvivl er Sony Vegas det bedste, men det koster kassen. Ellers Pinnacle Studio.

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoserier: 2
    Fotoalbum: 1
    7 år siden

Jeg gætter på at du er den samme som bruger det navn og billede på Hestegalleri. Der har kørt et par link rundt med noget gratis program der virker lidt lige som Movie Maker. Ved en hurtig søgning i fora, fandt jeg dette: http://www.wondershare.com/video-editor/ men jeg ved ikke om den er gratis hele tiden.
    Jeg har ingen som helst erfaring med det, da de gratis ikke kan det jeg vil.

Jeg selv fik udleveret Edius Neo 3 på et kursus, men det er vidst også ret dyrt. Jeg har også kun hørt godt om Final Cut, Sony Vegas og Adobe Premiere. Men igen, ret dyre programmer. Selv Premiere Elements (den lille udgave) koster over 1000,-

• Simone H Tilmeldt: dec 2012
    Emner: 6
    Svar: 77
    7 år siden

AVS Video editor

hvis du vælger det så accepter ikke andre pop op vinduer end dem der instalere det

• »Lady Blacksheep« Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 5
    Svar: 33
    Fotoserier: 7
    Fotoalbum: 2
    Videoer: 1
    7 år siden

Hønen, jo det er mig

Tak for de mange gode bud. Jeg kigger nærmere på det hele senere når jeg lige har tid
    Sony Vegas har jeg hørt om før, men jeg har sådan set ikke brug for et program der kan så meget. Jeg var fint tilfreds med de funktioner der var i den seneste version af movie maker.

Svar til: Video redigerings program?

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...