Laura MLaura MBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-4-8

Laura M Tilmeldt: feb 2013
Emner: 2
Svar: 4

Min fotograferings hjemmeside

Hej alle sammen

Jeg har fået lavet en hjemmeside hvor jeg tilbyder fotografering og jeg vil bare gerne høre om der er noget jeg kan gøre bedre eller noget andet, det vil jeg være rigtig glad for

og ikke mindst hvis du gerne vil have fotograferet noget

http://www.bricksite.com/fotgrafering/velkommen

Gå til sidste svar »

Svar til: Min fotograferings hjemmeside

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 1
    6 år siden

Hold teksterne ens. Nogle er sorte, nogle er grå, nogle er fede og nogle er tynde Se det er forvirrende!

Og så har du skrevet du har et 110D ?

• Morten S Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 23
    Fotoserier: 3
    6 år siden

Fin side, er enig med sjums .

• Dan M Tilmeldt: mar 2013
    Svar: 18
    Fotoserier: 1
    6 år siden

Du skriver billedere flere steder, det hedde billeder uden e til sidst.

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    6 år siden

Hvis vi så ser ud over reglen om reklame, her i forumet. Så vil jeg tror du får svært ved at sælge din fotoservice, til at tage billeder af blomster. Du skal ha taget dig nogle billeder af det, som du regner med, du kommer til at kunne tjene penge på. Der vil jeg tro at model billeder er det oplagte, selv om der er 10000 andre der gør sig i modelbilleder.
    Min helt personlige mening: drop det med at sælge fotoshoots, det første lange stykke tid, og lad det være et udstillingsvindue til dine billeder. Hvis du vælger at gå den vej, så vil jeg anbefale dig at oprette en side på facebook i stedet, der har du meget nemmere ved at promovere dine billeder, ved at dele dem forskellige steder. For med mindre ens side hedder foto.dk så er chancen for at der er nogen der kigger forbi meget lille.
    Øv dig på dit nye drømmekamera, og øv dig på at tage billeder, og lad dine billeder tale for sig selv, og derefter så øver du dig noget mere. Så skal du nok nå der hen hvor du måske kan tjene en skilling på at tage billeder.

• Laura M Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 4
    6 år siden

Tusind tak, opretter en side istedet, tak!

• Magnus B Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 54
    Fotoserier: 4
    6 år siden

Kan andbefale at bruge lightbox til dit galleri http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/

og nivo slide til din forside

Svar til: Min fotograferings hjemmeside

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...