Ciano TCiano TBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-4-30

Ciano T Tilmeldt: apr 2013
Emner: 2
Svar: 3
Fotoserier: 1
Fotoalbum: 1

photo shoot

Hej jeg har i noget tid været aktiv amatør fotograf, jeg tilbyder at lave photo shoot, biler, fester portræter, osv..jeg skal bare have dækket lidt af mine udgifter da det også er god øvelse for mig. kan lave billeder i lige den størrelse der ønskes helt op til 1*1 meter.
Mvh Ciano

Gå til sidste svar »

Svar til: photo shoot

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    6 år siden

Nu er det ikke for at være negativ, men jeg mener helt bestemt at reglerne mod at reklamere i forumet. Når det så er sagt, hvis du endelig skal reklamere og forventer at folk vil dække dine udgifter, så skal du vise noget frem som ikke ligner noget der er kommet ud af en smartphone. Nu har jeg ikke set andre billeder fra din side. Så du kan som godt tage fantastiske billeder, det er bare ikke det indtryk du formidler her. For rigtig mange er det førstehånds indtryk der er vigtigst.

• Dan M Tilmeldt: mar 2013
    Svar: 18
    Fotoserier: 1
    6 år siden

Måske er det ikke det rigtige forum du er på. Dem der er herinde, betaler nok ikke for at andre tager deres billeder.
    Det er jo et forum for folk der selv elsker at tage billeder og lære at bruge et kamera, så det giver ikke helt mening...
    Prøv bilgalleri eller nogen af de andre gallerier der ikke omhandler fotografering...

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoserier: 2
    6 år siden

Det er næsten helt sikkert ikke tilladt at reklamere i fora her. Det er det ikke på Bazooms andre sider.
    Du kan reklamere i markedet.

Og bortset fra det, så er jeg ret enig med Lau.

Svar til: photo shoot

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...