Lvh-fotoLvh-fotoBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-5-20

Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
Emner: 14
Svar: 266
Fotoserier: 25
Fotoalbum: 3
Videoer: 1

Stemme ind/ud

Hej alle sammen!
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der tænker over hvor lang tid det tager at komme ind med en serie, eller blive stemt ud, for den sags skyld..
Jeg kan se at der er mange der har været ved at blive stemt ind eller ud i flere måneder...

Sorry, men syntes det er for dårligt at folk ikke tager sig lidt sammen og fortæller hvad de syntes og enten stemmer folk ind eller ud

Hvad tænker i andre, og hvad kan vi gøre for at det bliver bedre?
-Det kan være der er flere der har det som mig, at man ikke rigtig gider blive ved med at stemme andre ind, når de så ikke også stemmer andre ind?

Gå til sidste svar »

Svar til: Stemme ind/ud

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoserier: 2
    Fotoalbum: 1
    6 år siden

Jeg har også undret mig lidt over hvorfor det stadig tager lige så lang tid for nogle at komme ind, som det gjorde i starten.
    Jeg selv forsøger at tage en runder hver/hveranden dag. Det har dog stået lidt stille på det sidste, på grund af en million ting i skolen og fritiden...

Men ellers, så er vi da for pokker blevet flere medlemmer herinde, og mere large med hvad der kommer ind. Så hvorfor tager det så lang tid?

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    6 år siden

Jeg forstår det virkelig hellere ikke, og jeg syntes det er en skam!
    Især for de folk der gerne vil noget seriøst...
    Jeg syntes også vi har mistet nogle af dem der virkelig var seriøse, eller er det bare mig?

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    Fotoserier: 3
    6 år siden

Man får jo skældud hver gang nogen bliver stemt ud

Så undgår at stemme nogle gange i stedet for at stemme ud

6 år siden

Jeg syntes virkelig det er latterligt at folk ikke kan tåle at få det afvide!

6 år siden

Jeg har én gang får "kærligheden" at føle fordi jeg afviste. En filterliste... Eller det vil sige, jeg ved ikke om jeg er røget på flere, men det tror jeg ikke
    Jeg afviser altid med en begrundelse. Er jeg i tvivl, så lader jeg være med at afvise/byde velkommen. Er det en lille ting der skal rettes for at tvivlen kan ændres, som eks. at kategorien er forkert, der mangler få oplysninger i teksten (kamera, o.a. nemme ting), så kommenterer jeg det. Bliver det så rettet, så byder jeg som regel velkommen
    Den strategi virker udmærket for mig indtil videre.

6 år siden

Jeg fik da stemt to gallerier helt ind i går

Det er dog tydeligt at se, at de gallerier der har ventet længst er dem der måske ikke er så meget ved

6 år siden

Hønen: Det er nemlig også det jeg gør. Jeg ved ikke om jeg er endt på nogen filterliste endnu, men så har folk da et seriøst problem hvis de ikke kan tåle det.
    Sjums: Ja, jeg kunne også godt se da jeg kiggede igennem at der var nogen der havde ventet mega længe, men det er så også nogle af dem hvor jeg hverken har gjort det ene eller det andet, fordi jeg har været usikker på hvad jeg syntes om det

6 år siden

Ja, der er lidt en tendens til, at det er dem hvor folk er i tvivl der bliver hængende. Men det positive i det, er da at folk ikke afviser unødvendig meget

Og så synes jeg specielt at du, Lvh, skal have ros for at komme med en del brugbare kommentarer til de fotoserier der ikke ligger klart i toppen. Det må altså være dejligt. Jeg ville i hvert fald sætte pris på det.

6 år siden

Ja, og det er klart hvis der er for mange der tænker som fx mig. Men problemet er bare at jeg ikke kan få mig selv til at afvise og skrive "Jeg ved ikke helt hvad jeg syntes"

Mange tak Hønen, jeg er glad for at hører der er nogen der bemærker det

6 år siden

Så du mener det bare skal foregå som et album?

6 år siden

Kan fortælle dig at admin og HA'er stemmer ind/ud med én enkelt stemme

6 år siden

Majer: Men du kan jo bare lægge dine billeder op i albums, så skal du jo ikke bøvle med at komme ind. Jeg kan bare se allerede nu hvor mange billeder der bliver oploadet som slet ikke er overvejet, og det kommer der nok bare endnu mere hvis man ikke skal stemme ind/ud...
    Ellers skal det være så man kun kan oploade en om dagen eller sådan noget, og det er da mindst lige så træls

6 år siden

Lige på denne side, synes jeg faktisk at indstemningssystemet er godt. Ikke nødvendigvis at det fungerer godt, men mere det, at det ikke er alt der kommer ind.
    Ellers tror jeg også at der ville komme rigtig mange uovervejede billeder ind.

Jeg synes ikke man kan lade være med at irritere sig over andres "dårlige" billeder. Hvis der er åbent for alt, så kommer alt også ind. Og alle de gode billeder og de velovervejede billeder vil forsvinde i mængden så. Det vil jeg synes er synd. Jeg synes faktisk, at der efterhånden er blevet en fin bredde herinde. Der er mange forskellige niveauer, interesser og kameraer. Og alle billeder kan være interessante; hvis man vel at mærke har tænkt bare lidt over dem.

6 år siden

Majer: jeg har personligt stemt billeder ind jeg ikke synes var decideret gode, men jeg kunne se at personen der havde taget dem havde overvejet en masse ting i billedet. Det var godt nok til mig

6 år siden

Jeg må give Hønen og Sjums ret...
    Jeg kan forstå du syntes det er forkert man kan sidde og stemme en hest ud på hestegalleri, fordi billeder ikke er gode nok, for det er ikke sikkert de har det samme udstyr som en selv..
    Jeg stemmer hellere ikke billeder ud herinde, bare fordi de ikke er taget med samme slags udstyr som jeg selv render rundt med... Men jeg forventer altså at folk har tænkt over hvad de smider op, så det ikke bare er engang slør

Svar til: Stemme ind/ud

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...