|emikira| - Amatør Fotograf|emikira| - Amatør FotografBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-6-11

|emikira| - Amatør Fotograf Tilmeldt: jan 2013
Emner: 3
Svar: 4

Mangler venner ^^

Hej mennesker!

- Jeg er ikk helt så "kendt" herinde så ved ikk om det er lovligt at jeg laver dette emne, men hvis ikk så må i jo lige skrive så sletter jeg det self

Men pointen er at jeg virkelig føler mig tynd i venner herinde, så er der ikk nogle der vil være venner med mig ? :3

Gå til sidste svar »

Svar til: Mangler venner ^^

• |emikira| - Amatør Fotograf Tilmeldt: jan 2013
    6 år siden

og i skal ikk lade jer skræmme af billedet x3

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    6 år siden

Jeg tror ikke at venne konceptet her inde, er noget man får noget ud af. Hvis det endelig skulle bruge til noget, er det da fordi man vil huske hvem man syntes tager gode billeder. Det eneste jeg har oplevet at man får ud af at han venner her inde, er at man får en notifikation når de skriver en "statusbesked"

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoserier: 2
    6 år siden

Jeg overvejede at kommentere før, men jeg kom fra det. Jeg er heller ikke venner med nogen herinde, og jeg har ikke umiddelbart et behov for det. Som Lau siger får man intet ud af det. Man kan jo også følge statusbeskeder uden at være venner.

• |emikira| - Amatør Fotograf Tilmeldt: jan 2013
    6 år siden

jamen jeg føler for det. Jeg synes det er hyggeligt
    og ved godt at man kan følge status beskeder uden at være venner men føler bare det er meget stalker agtigt.

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    Fotoserier: 3
    Videoer: 1
    5 år siden

Faldt lige over denne gamle tråd.. Og nu er venne.. eller nærmere "Følger" begrebet straks blevet en del mere interessant

Det kan jo aldrig skade at følge dig, emikira, man kan jo altid stoppe med det hvis ikke du leverer varen

Svar til: Mangler venner ^^

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...