Hende den lille<3Hende den lille<3Bruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-6-11

Hende den lille<3 Tilmeldt: mar 2013
Emner: 6
Svar: 9
Fotoserier: 1
Fotoalbum: 7

uundværlige objektiver og blitz?

Jeg har en Canon EOS 450D Spejlrefleks kamera.
Jeg har et Tamron 18-200mm objektiv.

Hvilke andre objektiver og blitz vil i anbefale til mit kamera ?

Og hvorfor ?

aner intet om udstyr til mit kamera desværre..

Gå til sidste svar »

Svar til: uundværlige objektiver og blitz?

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    6 år siden

Du skulle nok finde ud af hvornår du går glip af et billede pga. dit udstyr. Så kan du vende tilbage og spørge hvilket udstyr der skal til at løse de problemer du har!!!

• Lennard A Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 167
    Fotoserier: 6
    6 år siden

Som Lau skriver, kom nu igang med det du har, find ud af dine og udstyrets begrænsninger og lær det at kende. Når du har lært alle indstillinger, og dit udstyr at kende, samt dine og udstyrets begrænsninger, så kommer det helt af sig selv.
    Som de andre også skriver så kommer det også an på hvad du vil tage billeder af. Jeg skyder helst modeller, samt kampfly, så mine behov er en god tele til fly 70-200 eller bedre.
    Og til modeller kan jeg ikke undvære mit 105mm f2.
    Er det det du vil skyde (du har ikke skrevet noget budget) så ville jeg anbefale en 200mm f2 L samt en 135 og 105 f2 til model (måske en 85 1,4L også)

• Hende den lille<3 Tilmeldt: mar 2013
    Svar: 9
    Fotoserier: 1
    Fotoalbum: 7
    6 år siden

Altså tror jeg fik formuleret mig lidt forkert da jeg skrev at jeg intet ved om udstyr til mit kamera..

Altså jeg kender nogenlunde mit kamera og mit objektiv nu men det jeg mener er at jeg ikk ved nogen om alt andet jeg kan få til den

Det jeg er lidt træt af er:

- At billederne ikke bliver ret gode når det fx. er i en ridehal jeg tager billeder fordi min blitz vist ikk er skarp nok..

og så vil jeg gerne vide om hvad jeg kan få til mit kamera af objektiver og sådan

• Simone H Tilmeldt: dec 2012
    Svar: 77
    6 år siden

Nu red jeg engang i en rigtig mørk ridehal og der kunne mit skod digitalkamera klare det

Så leg med iso og lukketid og du sal bare se løjer og stil hvidbalancen til indendørs
    Og nu du kun har den Flash der sidder på kameraet drop den hvis den ikke når dit motiv alligevel

Svar til: uundværlige objektiver og blitz?

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...