tehs.dktehs.dkBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-6-28

tehs.dk Tilmeldt: jun 2013
Emner: 6
Svar: 12
Fotoserier: 17
Fotoalbum: 5

Foto siden 500px.com

Hej er der nogle af jer der kender 500px.com og hvad syntes i om den

Gå til sidste svar »

Svar til: Foto siden 500px.com

• Lars D Tilmeldt: jun 2013
    Emne: 1
    Svar: 75
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 2
    6 år siden

Jeg kender den godt, det er nogle fantastiske billeder der bliver lagt derop. Man sidder måske og får en lille smule mindreværdskompleks når man sidder og klikker videre til næste side, der også er fyldt med pletskud

• tehs.dk Tilmeldt: jun 2013
    6 år siden

Okay tak Lars P men tænkte bare, når de stemmer på ens foto hvad er så godt at de får 30 eller 100 stemmer, det er ikke lige til at finde ud af, nogle har 1000 stemmer men det er jo også top foto

• Lars D Tilmeldt: jun 2013
    Emne: 1
    Svar: 75
    Fotoalbum: 2
    6 år siden

Jamen antal stemmer tror jeg såmænd ikke betyder noget, men det er jo selvfølgelig godt at have mange stemmer og et godt gennemsnit mellem 0 og 100. Vil sige man gerne skal op i den øvre halvdel

• Lennard A Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 2
    Svar: 167
    Fotoserier: 6
    6 år siden

Jeg kender den udemærket og dribler selv rundt derinde, forvent ikke at få stemmer i starten, med mindre som du selv skriver, rammer et pletfoto. Men det er en super side, og klart en jeg henter en del inspiration på.
    Tror mit bedste billede har hentet 5-6 stemmer, så der er lang vej op endnu. Men mon ikke jeg kommer derop en dag

6 år siden

okay mange tak jeg har også foto der inde og ja man lære rigtig meget der, men så er 30 stemme jo ok var sikker på man skulle op omkring de 100-200 før man rigtig havde skudt et godt foto

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    Fotoalbum: 1
    6 år siden

Den "Pulse" som det hele handler om der inde er en udregning af hvor mange der kigger, stemmer, kommentere, og gør til favorit, det hele over tid. Man kan sagtens få en pulse på over 90 med 15 stemmer, hvis de kommer hurtigt nok. Men vil nok sige at for langt de fleste så er siden bedst til at samle inspiration, for der er nogle sindsyge billeder der inde. Den er også god til at følge sine favorit fotografer på.

• www.foleys.dk Tilmeldt: apr 2013
    Svar: 1
    6 år siden

Jeg fik både popular og pulse på 93 på næsten ingen tid på et af mine billeder. Det kan ses her: http://500px.com/photo/26652049

6 år siden

www.foleys.dk ja man kan hurtig komme der op med et godt skud,
    har også et par stykker der oppe det sidste ny skud kan ses her http://500px.com/photo/39008236 pulse er 93 pt.

6 år siden

Dejligt billede Tehts

Tror mit højeste pulse har været 89
    Men jeg dribler mest rundt for at få inspiration.

6 år siden

80SIX det er også et super godt foto tilykke har kun vært oppe på en pulse på 99.1 men det er jeg nu også glad for

6 år siden

80IX, det er virkelig et godt billede du har fået lavet der. thumbs up.

Hvilke teknikker har du brugt for at give det look, det er helt unikt.
    Formoder du har rodet i CS

6 år siden

Satme et lækkert foto, har du fanget det i staterne ?

Jeg bliver snart nød til at sætte mig ind i det der PS CS har den liggende men har ikke haft tiden til det (dårlig undskyldning )men det bliver desværre først i 2014 da jeg rejser sydover indtil Marts 14

6 år siden

Jeps, den er til Afghanistan

6 år siden

Skal jeg nok og tak
    Ja det er lidt trælst, nu da jeg har gang i flere fotoprojekter, men så må jeg fortsætte når jeg kommer hjem til næste år, og få det bedste ud af det der. Der skal nok bare etabliseres nye kontakter igen. Desværre.
    Jeg har købt et konge "compact" kamera jeg tager med derned, så må vi se hvad det kan præstere, men indtil nu har det godt leveret varen.

Svar til: Foto siden 500px.com

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...