LauLauBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-10-16

Lau Tilmeldt: feb 2013
Emner: 10
Svar: 165
Fotoserier: 20
Fotoalbum: 1

?????

Er der andre her ind der pludselig er blevet medlem af et af Bazoom's andre gallerier?
Jeg var lige ved at rydde op i mine mails, og kunne se at jeg havde modtaget post inde på krybdyr's galleriet, og jeg har aldrig været der inde og kigge før nu. Der har jeg åbenbart også en profil. Det er med et gammelt facebook profilbillede, så det er nok sket på samme tid som da jeg oprettede en profil her på Foto Bazoom.
Det er jeg sku ikke helt tilfreds med!!!!

Gå til sidste svar »

Svar til: ?????

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    5 år siden

Opfølgning:
    Kan så se at jeg har en profil på alle gallerierne. Det syntes jeg helt ærligt er noget fusk. For sidst jeg var inde og kigge i computergalleriet, kunne jeg oprette en seperat profil der inde, hvis jeg var intresseret i det, og nu er jeg lige pludslig medlem af 9 gallerier jeg på ingen måde har tænkt mig at være aktiv i.

BAZOOM, HVIS I LÆSER DETTE, SÅ VIL JEG MEGET GERNE HA SLETTE DE PROFILER IGEN, SOM JEG IKKE HAR OPRETTET, ELLER TÆNKT MIG AT BRUGE!!!!!

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 14
    Svar: 266
    Fotoserier: 25
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 1
    5 år siden

Du er ikke alene om det!

• Nutiden Tilmeldt: feb 2013
    Emne: 1
    Svar: 11
    5 år siden

Mi to

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    Fotoserier: 3
    5 år siden

Jeg kan så berolige jer med at jeg ikke kan se nogle af jeres profiler på krybdyr
    Så tror bare i "ser ud til" at være logget ind.

Dog meget mærkeligt med mails, det kan vel ikke være rigtigt

5 år siden

Jeg kan se at jeg har modtaget post i mindst 2 af de andre gallerier. Mit brugernavn de andre steder er Lau N. For det er bare taget fra facebook.
    Da jeg oprettede en profil her inde, skulle man oprette en separat profil på de andre gallerier. Så det er umiddelbart sket uden min godkendelse.
    Jeg har været ved at kigge lidt, og kan ikke lige se at man kan slette de ubrugte profiler igen.

5 år siden

Er der ikke et slet profil link nederst på siden for indstillinger?

5 år siden

Jo det er der, fandt den bare ikke før. Men så kommer det store spørgsmål så, er det kun den pågældene profil jeg sletter eller er det alt på Bazoom? For når den ene profil tager den anden med, gælder det så også når man sletter en profil?

5 år siden

bam bam bamm! (dramatisk musik)

5 år siden

Godt spørgsmål

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoserier: 2
    5 år siden

Jeg tror problemet ligger i at vi bruger Facebook til at logge ind med. Så husker den at vi er logget ind, og kan huske det på de andre nye Bazoom-sider også. Jeg har også problemer med det.

(Hønen - back in action )

5 år siden

Jeg tror Hønen har ret

• Stella V Tilmeldt: okt 2013
    Svar: 2
    5 år siden

Jeg er ikke oprettet via facebook, men jeg står også som bruger på den andre gallerier, underligt.

Svar til: ?????

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...