Kaare FKaare FBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2013-10-29

Kaare F Tilmeldt: okt 2013
Emne: 1
Svar: 1

Skype opkald søges

Kære brugere af internettet

Jeg søger endnu en gang et skype opkald.
Denne gang vil jeg være mulig at træffe på onsdag d. 30 Oktober i tidsrummet 20:15 til 20:45.
Ring venligst til tiden da jeg (lige som sidste gang) ikke vil have mulighed for at snakke uden for det angivne tidsrum.

I kan finde mig på skype under navnet ”KaareFrancois”

Jeg håber vi ses på linjen

Med venlig hilsen
Kåre Francois

PS: Dette er ikke ment som en joke, som flere af jer misforstod ved mit sidste indlæg.

Gå til sidste svar »

Svar til: Skype opkald søges

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 1
    Videoer: 1
    6 år siden

Du er en spøjs fyr Kåre

• Kaare F Tilmeldt: okt 2013
    Emne: 1
    Svar: 1
    6 år siden

Kære alle brugere her på forummet

Jeg skriver blot for at minde jer om at det er nu i dag klokken 20:15 til 20:45
    at jeg vil være at træffe på skype under brugernavnet ”KaareFrancois”.

Jeg håber at i har tid og lyst til at ringe til mig.

Mvh
    Kåre Francois

• Lau Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 10
    Svar: 165
    Fotoserier: 20
    6 år siden

Hvorfor i hele hule h******, opretter du en profil her ind, for at skrive sådane indlæg?
    Når du har brug for at understrege at det ikke er en joke, så er du nok landet det forkerte sted!!
    Sidder du i fængsel? Da det er det eneste der giver mening i mit hovede, for sådan et indlæg her.
    Har du overhovedet et kamera?

6 år siden

Jeg har snakket med ham, og han er et ganske flinkt menneske

Derudover vil jeg påpege at han har postet i off-topic, som er.... off-topic

6 år siden

Der er garantert så mange andre steder på nettet, hvor man kan søge efter skype opkald. Ja det er off-topic, men når man ikke har oprettet en serie, eller et album, så syntes jeg at det er det forkerte sted at henvende sig.
    Hvis jeg vil gøre noget i billeder, så finder jeg et fotoforum, hvis jeg bare vil i generel kontakt med folk, så finder jeg et sted hvor det er formålet.

6 år siden

Lau, løsningen til dit problem sidder her: http://sjums.dk/i/4dem893.png

6 år siden

Sjums: Det er ikke problemet. Var det dig der søgte skype opkald, ville jeg ikke ha tænkt over det, eller haft noget problem med det.
    Det der irritere mig er mangel på engagement i dette forum. Der er intet der viser at denne bruger, har nogle intentioner om at involvere sig i dette FOTO forum.
    Når du vil snakke om kamera og foto går man i fotobutikken, vil man være social aktiv går man et andet sted hen, med mindre man går op i foto. Kan du se min point?
    Jeg siger ikke at han ikke er en flink fyr, og er rar at snakke med, jeg siger bare at han er havnet i fotobutikken, og hvis man ikke går op i foto..... osv!!

6 år siden

Skal vi ikke bare blive enige om vi er uenige?

Jeg havde givet dig ret hvis han fx havde lavet et emne i generel diskussion om han elskede sine venner

6 år siden

Too late Thomas!

Svar til: Skype opkald søges

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...