Lvh-fotoLvh-fotoBruger på foto - danmarks største fotogalleri
Dato: 2014-11-4

Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
Emner: 14
Svar: 266
Fotoserier: 25
Fotoalbum: 3
Videoer: 1

Er siden død?

Er siden gået helt død på det seneste?

Gå til sidste svar »

Svar til: Er siden død?

• Hønen Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 9
    Svar: 124
    Fotoserier: 2
    Fotoalbum: 1
    4 år siden

Det virker sådan. Jeg kiggede faktisk kun lige herind for at finde den der fantastiske guide omkring fagtermer, som en veninde skulle bruge

• Lvh-foto Tilmeldt: feb 2013
    4 år siden

Det er altså lidt en skam

4 år siden

Helt sikkert. Jeg tror nok selv, at jeg faldt lidt fra på grund af skole, heste og sider der sagde mig mere.
    Men der burde blive banket gang i siden igen.

4 år siden

Nu har jeg prøvet at ligge nogle nye serier op, og sende nogle udfordringerne, men der sker ikke så meget
    Men ja, der er mangle andre sider, og det er også lidt ærgerligt at i deres app kan man ikke finde fotogalleri

4 år siden

Jeg bruger slet ikke app'en.

Hvad kan man mon gøre for at få liv igen? Det hjælper intet hvis vi er aktive, men der så ikke er nogle der ser på det.

4 år siden

Jeg tror også, at noget af det jeg virkelig blev træt af herinde (kan jeg se nu jeg kigger igen) er at der på forsiden under forumemnerne bare står "nyt svar" selvom jeg har kigget i emnet siden det nyeste svar. På Hestegalleri står der "28 min."

• Lars D Tilmeldt: jun 2013
    Emne: 1
    Svar: 75
    Fotoserier: 3
    Fotoalbum: 2
    4 år siden

Jeg kan egentlig godt lide måden forummet er bygget op på, desværre synes jeg bare brugerne er for unge, og ved ikke om de interesserer sig for fotografi alligevel, og hvordan skal man så få garvede fotoamatører til at give en konstruktiv kritik, med fare for en tilbagemelding om at de er verdens bedste fotografer og i hvertfald ikke kan bruge "nedladende" kritik til noget...

Jeg synes ganske enkelt folk herinde er for unge - derfor bruger jeg det ikke meget mere..

4 år siden

Det kan du have helt ret i Lars!

• Jacob E Tilmeldt: jul 2013
    Emner: 2
    Svar: 5
    4 år siden

Men hvilke alternativer er der så?

• P.M. Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 6
    Svar: 296
    4 år siden

Jeg synes siden var en super godt ide, og platformen er rigtig god til formålet Desværre er der bare for mange tråde med nye brugere, der spørger om de skal købe et canon eller et nikon, og hvis man nogensinde hører fra dem igen er det i form af et galleri med alt for mange, intetsigende billeder fordi nogle mennesker ikke har evnen til at være selvkritiske

Så giver jeg lidt op når det bare bliver ved i den retning

• 4 år siden

synes virkelig det er trist den ikke er så aktiv! da jeg synes siden er rigtig god til at finde inspiration og dele hinandens interesse indenfor foto verdenen

4 år siden

Ja platformen er virkelig god til det!
    Og ja, der er virkelig mange intetsigende gallerier

4 år siden

Jeg er meget enig med jer.

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt mere aktivitet i siden, men hvordan man gør det, uden alene at tiltrække de "forkerte", det ved jeg ikke
    Jeg må indrømme at det er længe siden jeg har kigget gallerier, og jeg må sige at de få jeg har set ikke fanger mig. Der er mange gode portrætter, men lyset på fotografers portrætter keder mig tit lidt, efter jeg har lært at sætte lys som FTP'er. Jeg kan ikke bruge det til noget fagligt, fordi det åbenbart er så forskelligt, når man ser på normalen.
    Kvaliteten af det andre gallerier synes jeg også svinger kraftigt. Bevarres, jeg er ikke selv den bedste i verden, men jeg synes det gør en ekstrem forskel, om folk får afgrænset temaet ordentligt i deres fotoserier. Hvis man bare gør det, så synes jeg straks det bliver langt mere spændende at se på de knap så gode billeder, for så er der en tanke bag

4 år siden

Jeg syntes også på nogle punkter at det er skide træls at man skal lave en serie, og folks skal stemme end ind, men på den anden side, så kan vi også sørge for at der ikke kommer en masse (undskyld sproget) lort herind.

Men jeg ved godt nok heller ikke lige hvordan man skal få noget mere gang i siden

• Stefan H Tilmeldt: jan 2013
    Emne: 1
    Svar: 4
    4 år siden

Jeg bruger ikke denne side særligt meget.

Er mere aktiv på www.fotostart.dk og www.500px.com

4 år siden

Det kunne være man snart skulle igang på fotostart, 500px og photoshowoff igen

Svar til: Er siden død?

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...